Resident Evil Village i ciekawa forma reklamy. Capcom promuje Lady Dimitrescu
Gracze czekający na Resident Evil Village z niezwykłym entuzjazmem przyjęli enigmatyczną antagonistkę. Capcom więc postanowił skorzystać ze sporej popularności Lady Dimitrescu podczas kampanii marketingowej, dzięki czemu entuzjaści serii mogą porównywać się z wielką wampirzycą. Informację przedstawił azjatycki oddział studia.
Resident Evil Village to jedna z najbardziej obiecujących gier pierwszego półrocza 2021 roku. Capcom systematycznie prezentuje pozycję (wkrótce odbędzie się kolejny pokaz), natomiast w zeszłym tygodniu mieliśmy okazję poznać oficjalne wymagania sprzętowe.
Wraz z pierwszymi materiałami oraz publikacją dema społeczność graczy niezwykle pozytywnie przyjęła przerażającą antagonistkę, warto wspomnieć, że w Sieci systematycznie był udostępniany jej wygląd, a kolejni sympatycy serii wcielali się w Lady Dimitrescu. Deweloperzy dostrzegli spore zainteresowanie i przedstawili szczegóły postaci – w tym czasie poznaliśmy między innymi jej wzrost. Wydaje się jednak coraz bardziej oczywiste, że Capcom, promując Resident Evil Village, planuje bazować na wizerunku nowej postaci. W niektórych sklepach pojawia się już reklama prezentująca Dimitrescu „naturalnej wielkości”.
Capcom Asia pochwalił się dwoma ujęciami z różnych punktów, gdzie gracze mogą sprawdzić, z jak ogromną wampirzycą przyjdzie się zmierzyć Ethanowi Winterspwi. Akcja marketingowa wydaje się całkiem interesująca i nie powinno nikogo dziwić, że tajemnicza Alcina Dimitrescu stanie się głównym elementem promocji horroru. Możemy podejrzewać, że to nie ostatnia kreatywna forma wykorzystania postaci do reklamowania majowej premiery następnej odsłony RE.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Resident Evil Village.