Returnal z nowymi szczegółami. Twórcy opowiadają o ciekawych opcjach i dziennych wyzwaniach
Wyczekiwany projekt od Housemarque doczekał się kilku nowych szczegółów, którymi postanowili podzielić się z nami sami twórcy. Zdecydowanie warto sprawdzić, co dla nas szykują.
Returnal od Hosemarque to bez dwóch zdań jedna z najbardziej wyczekiwanych gier pierwszej połowy tego roku. I nie można być tym zaskoczonym - przedstawiane dotychczas materiały zdają się imponować i zapowiadają naprawdę mocną i intrygującą historię w kosmosie. Podobnie jest z kolejnymi informacjami, które tylko rozbudzają chrapkę graczy marzących o zanurzeniu się w tym gęstym klimacie.
Jak przekazali twórcy, bardzo dużą uwagę przykuto do kwestii rozwoju otoczenia. Nie będą to tylko sporej wielkości plansze do walki, ale również tereny, które będzie można w dowolny sposób eksplorować. Pojawi się masa struktur, jak katakumby, jaskinie i wielopoziomowe budowle, w których nie zabraknie licznych pułapek. Co więcej, do wielu miejsc nie dostaniemy się od razu, a będziemy musieli zwyczajnie wrócić bo odblokowaniu odpowiedniej technologii.
Ogromne znacznie mają odgrywać również kwestie przyrody - oprócz licznych roślin, spore znaczenie odegra również pogoda, a ambienty związane z otaczającą nas naturą będziemy mogli nie tylko słyszeć, ale także czuć dzięki haptycznym wibracjom. Inną świetną wiadomością jest ta o specjalnej opcji, którą będą mogły włączyć osoby cierpiące na ślepotę barw. Pozwoli ona zmienić kolory łupów, aby uniknąć problemów z jego odnalezieniem.