Bloodborne w 60 FPS na PS5 jednym kliknięciem? Twórca nieoficjalnej łatki o możliwym ruchu Sony
Lance McDonald, autor nieoficjalnej łatki do Bloodborne, oznajmił, że Sony w bardzo łatwy sposób mogłoby zwiększyć limit FPS-ów w ww. grze na PS5.
Lance McDonald wydał w pierwszej połowie lutego nieoficjalną łatkę umożliwiającą rozgrywkę w 60 klatkach na sekundę nawet na PlayStation 4. Ten sam twórca wypowiedział się teraz o umożliwieniu rozgrywki w 60 FPS-ach na konsolach PlayStation 5.
Powołując się na niedawną aktualizację skierowaną dla posiadaczy current-gena Sony, McDonald uważa, że Sony może zaoferować większą liczbę klatek na sekundę w Bloodborne jednym prostym kliknięciem - tak jak zrobiło to w wyżej wymienionej produkcji.
Płynność zostałaby zwiększona dzięki obecnemu pakietowi SDK, lecz jakość grafiki musiałaby pozostać taka sama. Jeśli deweloperzy chcieliby zaoferować większą rozdzielczość, musieliby spędzić więcej czasu przy linijkach kodu, co pewnie nie odpowiadałoby From Software, Japończykom skupiającym obecnie wszystkie siły na Elden Ring.
PlayStation is somehow enabling games which are compiled on extremely old SDKs to detect that they’re running on PS5 and unlock the framerate. I don’t know how they’re doing this but it’s extremely cool and must make life for devs a lot nicer not having to retarget a new SDK. https://t.co/UNKezC8Ysi
— Lance McDonald (@manfightdragon) April 3, 2021
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.