Twórcy The Lord Of The Rings Gollum stawiają na płynność. Gra ma działać w 60 klatkach na sekundę na PS5
Nie możemy liczyć na szybką premierę The Lord Of The Rings Gollum, ale twórcy wspominają o grze, by przypomnieć światu o nadciągającej przygodzie rozwijającej uniwersum Władcy Pierścieni. Deweloperzy stawiają w tym wypadku na płynność.
W zeszłym tygodniu odbyła się prezentacja pierwszej rozgrywki z The Lord Of The Rings Gollum, ale nie możemy zapomnieć, że na samym początku roku deweloperzy opóźnili premierę. Tytuł miał trafić na rynek w 2021 roku, ale twórcy zdają sobie sprawę, że potrzebują więcej czasu na dopracowanie przygody i pozycja będzie dostępna dopiero w 2022 roku.
Mimo to w najnowszym Official PlayStation Magazine UK pojawił się wywiad z Jonasem Hüsgesem, który pełni rolę dyrektora wydawniczego w Daedalic Entertainment. Według przedstawionych informacji – autorzy The Lord Of The Rings Gollum celują w zapewnienie 60 klatek na sekundę na PlayStation 5. Jest to „priorytet” zespołu.
Twórcy dostrzegają, że inne pozycje oferują 60 fps i także w przypadku The Lord Of The Rings Gollum będzie to ważny element zapewniający odpowiednią rozgrywkę:
„Jednym z trendów, który jest już widoczny, jest zwiększona liczba tytułów w 60 klatkach na sekundę. Jest to z pewnością priorytet również dla nas. Gollum jest zwinny, a jego ruch jest kluczowy dla naszej rozgrywki, więc bardzo ważne jest, aby gra była przez cały czas responsywna”.
Twórcy mają sporo czasu na dokładne zapoznanie się z platformą, więc możemy liczyć, że tytuł zapewni oczekiwaną płynność.