Resident Evil Village otrzyma mechanikę polowania. Gameplay ujawnia nowości
Capcom pragnie rozbudować rozgrywkę z Resident Evil Village o rozmaite aspekty, a jednym z nich będzie system polowania, dzięki któremu otrzymamy składniki do przygotowania potraw. Najnowszy materiał z gry pokazuje mechanikę.
Dzisiaj w nocy odbędzie się drugi Resident Evil Showcase, podczas którego zobaczymy nowy gameplay oraz zwiastun z wyczekiwanego horroru Capcomu. Wydaje się niezwykle prawdopodobne, że w trakcie wydarzenia usłyszymy również o drugim demie – tym razem fragment zostanie wycięty z głównej gry, jednak będzie przeznaczony na wszystkie platformy.
Na materiale redakcji Game Informer został wskazany system, dzięki któremu w Resident Evil Village gracze będą polować na zwierzęta, by zyskać cenne składniki – przykładowo ryby lub mięso. Surowce wykorzystamy w The Duke's Kitchen, gdzie przygotujemy trwałe ulepszenia, dzięki którym dojdzie do zmniejszenia obrażeń otrzymywanych przez Ethana.
Polowanie nie będzie jednak tak proste, jak mogłoby się wydawać: niektóre większe zwierzęta, takie jak barany lub dziki, nie będą biernie patrzeć na ataki bohatera Resident Evil Village, więc przystąpią do obrony – do uczestników należy podjęcie decyzji, czy warto tracić cenną amunicję na walkę. W wiosce będziemy zdobywać walutę Lei (jest dostępna wyłącznie w grze), dzięki której uzyskamy możliwość ulepszania broni. Pieniądze zdobędziemy z poległych wrogów, choć w trakcie rozgrywki również pojawią się okazje, by natrafić na cenne skarby, które można sprzedać.
W Resident Evil Village istnieje również możliwość rozbudowania ekwipunku, dokupienia amunicji, lekarstw czy broni.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Resident Evil Village.