Twórca Days Gone uważa, że Sony bardziej zależy na wyniku Metacritic niż graczach
John Garvin wypowiedział się o sposobie myślenia Sony na temat ekskluzywnych gier dostępnych jedynie na PlayStation.
Ten tydzień jest bardzo gorący dla fanów Days Gone. Już w poniedziałek dowiedzieliśmy się, że pełnoprawna kontynuacja przygody Deacona St. Johna została wrzucona do kosza, co nie spodobało się społeczności PlayStation, która wręcz błaga japońską korporację o to, aby Bend Studio zajęło się przygotowaniem kontynuacji.
Minionego wieczoru David Jaffe, twórca serii God of War, porozmawiał z jednym z ważniejszych twórców Days Gone. Ich pełną rozmowę możecie znaleźć poniżej, lecz jednym z najbardziej interesujących fragmentów jest ten, w którym John Garvin potwierdza ostatnie doniesienia płynące z obozu "niebieskich": Sony bardziej zależy na wysokim wyniku w Metacritic (w gwoli ścisłości: od strony krytyków) niż - w tym przypadku - pozytywnych opiniach od graczy, a co za tym idzie, wysokiej sprzedaży.
Wynik uzyskany na Metacritic jest wszystkim - John Garvin.
Days Gone director saying on stream how important is for Sony to hit high metacritic scores. That for this 100 + millions dollars games you can't just release a 70 meta yellow game and continue leading the franchises.
— Project Latitude (@Alejandroid1979) April 16, 2021
Is more important the brand high bar than sales. pic.twitter.com/wF6CacJYR0
John Garvin, podobnie jak Jeff Ross, nie pracują już w Bend Studio. Widać na każdym kroku, że kochali swoją markę i chcieli ją rozwijać, na co prawdopodobnie nie pozwoliło Sony. Jeśli chcecie więcej przeczytać na ten temat, odsyłam Was do tego linku.