Titanfall 2. Dzięki promocji i akcji w Apex Legends do strzelanki wracają gracze. Ranking sprzedaży Steam
Wygląda na to, że crossover Titanfall x Apex Legends jest strzałem w dziesiątkę z perspektywy marketingowej. Po zapowiedzi pierwszych atrakcji z 9 sezonu znacząco wzrosło zainteresowanie Titanfall 2 na Steam.
W Apex Legends pojawią się niedługo kolejne motywy z Titanfall (o crossoverze piszemy więcej w tym miejscu). Wygląda na to, że ta zapowiedź skierowała wiele nowych osób do zabawy w Titanfall 2.
Titanfall 2 w trakcie ostatniej doby wygenerowało wynik na poziomie prawie 17 tysięcy graczy bawiących się w jednym momencie. To lepszy rezultat, niż w momencie premiery gry na Steam, w czerwcu 2020 roku, kiedy szczytowym osiągnięciem gry było 13427 graczy.
Oprócz crossoverowej akcji w Apex Legends do gry przyciąga również odpalona w ostatnich dniach wyprzedaż. Titanfall 2 zostało w jej ramach przecenione do 29,97 zł. Promocja potrwa jeszcze przez 9 najbliższych godzin.
Warto powiedzieć też o niesamowitym powodzeniu Dyson Sphere Program. Produkcja Youthcat Studio podskoczyła o 4 oczka w rankingu sprzedaży Steam i była w ostatnim tygodniu najlepiej rozchodzącą się produkcją, dostępną na Steam. Dobrze idzie też Cyberpunkowi 2077. Gra uplasowała się na 5 miejscu w rankingu sprzedaży gier na Steam, zaraz za Rust, które spadło z pozycji numer 1, zajmowanej 2 tygodnie temu.
Ranking sprzedaży gier na Steam (ostatni tydzień):
- Dyson Sphere Program
- Tale of Immortal
- Valve Index VR Kit
- Rust
- Cyberpunk 2077
- Ori and the Will of the Wisps
- Red Dead Redemption 2
- Phasmohphobia
- Counter-Strike: GO - Operation Broken Fang
- Skul: The Hero Slayer