Ratchet & Clank: Rift Apart z rekordowo szybkim wczytywaniem. Gra nie otrzyma mikrotransakcji
Insomniac Games nadal pracuje nad ulepszeniami Ratchet & Clank: Rift Apart. Produkcja ma zaoferować nie tylko wyjątkową oprawę, ale może zapewnić rekordowo szybkie wczytywanie. Studio potwierdziło także dobre informacje dotyczące mikrotransakcji.
Jeszcze w tym tygodniu zobaczymy nową prezentację Ratchet & Clank: Rift Apart – twórcy kilka dni temu pokazali nowy zwiastun, a Sony potwierdziło nowe State of Play, które skupi się niemal wyłącznie na produkcji.
Pracownicy Insomniac Games coraz chętniej wypowiadają się o pozycji i choć ostatnio słyszeliśmy o wyjątkowej oprawie, to teraz James Stevenson wspomniał o wczytywaniu. Dyrektor społeczności podkreślił, że produkcja może otrzymać „nieco szybsze” ładowanie względem tego, co zostało zaprezentowane na ostatnich materiałach. Twórcy wciąż pracują nad tym elementem, by mieć pewność, że wykorzystają pełną moc dysku SSD zamontowanego w PlayStation 5.
Będzie to bardzo istotne, ponieważ jak wiadomo w będziemy płynnie przechodzić od jednego do drugiego świata. Tytuł ma oferować dynamiczne przejście pomiędzy przykładowo portalami i aktualnie czas szybkiej podróży wynosi 1 sekundę. W pełnej wersji gry może to trwać jeszcze mniej.
James Stevenson potwierdził także, że gra nie otrzyma mikrotransakcji – ESRB informowało o małych płatnościach, ale jest to związane wyłącznie z aktualizacją do Edycji Deluxe.