Genshin Impact. Aktualizacja 1.51 poprawia wydajność na konsolach PlayStation
Genshin Impact od samego początku miał na konsolach Sony nieco problemów z wydajnością, ale wielu z nas liczyło na to, że pojawienie się edycji na next-geny pozwoli pograć w wielki hicior miHoYo w płynnych 60 klatkach na sekundę. Tak niestety nie było - aż do teraz.
Wraz z debiutem aktualizacji 1.5, Genshin Impact pojawił się również na next-genowej zabawce Japończyków, dzięki czemu posiadacze PlayStation 5 mogą cieszyć się dedykowaną wersją gry na swój sprzęt.
Niestety z obiecywanych rewelacji i super płynnej rozgrywki wyszły nici, albowiem tytuł miał spore problemy ze stabilnością i regularnie zamiast wyświetlać 60 ramek na sekundę, pokazywał ich około 50 lub nawet mniej, przy czym wartości te bardzo "skakały" i tworzyły nieprzyjemne odczucia. Podobnie było z resztą na PS4 Pro, gdzie miejscami byliśmy zmuszeni do patrzenia na 18 klatek.
Na szczęście łatka 1.51 bardzo szybko naprawiła prawie wszystkie bolączki Genshina zarówno na PlayStation 4 Pro jak i PlayStation 5, dzięki czemu na prosiaku uświadczymy płynne 30 fpsów, zaś na PS5 będziemy patrzyli na 57-60 klatek.