Microsoft szykuje się do wielkiej kampanii marketingowej Starfield? Wyciekła kolejna grafika koncepcyjna z gry
Nadal nie wiemy, kiedy na rynku zawita Starfield, ale jeśli wierzyć najnowszym niepotwierdzonym doniesieniom – jeszcze w tym roku wystartuje kampania marketingowa. Microsoft miał dopilnować odpowiedniego czasu antenowego, natomiast w Sieci znalazła się następna grafika, która mogłaby prezentować wciąż tajemnicze IP Bethesdy.
W ostatnich tygodniach jak bumerang powraca temat Starfield, który zgodnie z treścią przecieków powinien być „w 100% ekskluzywny dla Xboksa”, jednak nie wszyscy informatorzy potwierdzają, że pozycja zadebiutuje na rynku w 2021 roku.
O debiucie tytułu ponownie się mówi za sprawą współzałożyciela XboxEra – podczas podcastu Shpeshal_Ed poinformował, że Microsoft wykupił już czas antenowy, by w 2021 roku reklamować Starfield. Zdaniem insidera gra na pewno zadebiutuje w tym roku, ponieważ duże korporacje zazwyczaj nie podejmują decyzji o promowaniu, gdy nie mają pewności, że produkcja nie będzie gotowa na czas.
Możemy się spodziewać, że Starfield jako całkowicie nowe IP będzie musiał być odpowiednio promowany, a przedstawienie nowej marki, by zainteresować potencjalnych odbiorców, będzie kluczowe dla korporacji z Redmond i Bethesdy. Historia zaprojektowana przez znane studio będzie wyłącznie dodatkowym atutem, który powinien zwrócić uwagę graczy.
Co więcej, w trakcie weekendu została udostępniona kolejna grafika koncepcyjna z produkcji:
Internauci spekulują, że może to być część artbooka bądź nawet motyw, który będzie pojawiać się podczas ekranów wczytywania.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Starfield.