Mass Effect Legendary Edition z pierwszą łatką po premierze. BioWare usuwa problemy
BioWare właśnie przedstawiło szczegóły pierwszej aktualizacji Mass Effect Legendary Edition, która trafiła do gry po premierze. Twórcy zajęli się usunięciem ostatnich problemów, które pojawiły się na między innymi Xboksie Series X. Poznajcie szczegóły.
Mass Effect: Edycja Legendarna zadebiutował w zeszłym tygodniu i kolekcja otrzymała duży, przedpremierowy patch, ale jak się okazuje – twórcom nie udało się poprawić wszystkich niedociągnięć. Już rano wspominaliśmy o problemach z płynnością animacji, więc możemy się spodziewać, że w najbliższych dniach pojawią się kolejne łatki, które zajmą się wyeliminowaniem następnych niedogodności.
Dzisiaj opublikowano pierwszą aktualizację popremierową, która zajmuje się między innymi usunięciem błędu podczas korzystania z oficjalnego headsetu Microsoftu – Mass Effect Legendary Edition mogło nie działać poprawnie (zawieszenie gry lub brak reakcji) po włączeniu słuchawek. Twórcy podkreślają, że w niektórych sytuacjach ten błąd może nadal występować.
BioWare zajęło się dostosowaniem gier, wdrożeniem poprawek oraz poprawiło stabilność. W pierwszej odsłonie ulepszono tekstury oraz usunięto problem, gdy system nie zliczał zabić (do zdobycia osiągnięcia/dzbanka).
W Mass Effect i Mass Effect wyeliminowano bug, przez który w menu postaci czasami nie byli widoczni niektórzy bohaterowie oraz ulepszono pre-renderowane scenki filmowe, aby zredukować sporadyczne artefakty. W samym Mass Effect 2 poprawiono oświetlenie i cieniowanie niektórych przerywników oraz usunięto problem z tekstem w osiągnięciach, a w Mass Effect 3 również nie natrafimy już na błąd związany z niepoprawnym liczeniem zabitych przeciwników.
Warto dodać, że Mass Effect Legendary Edition cieszy się dużym zainteresowaniem na PC i gra została sprawdzona przez Digital Foundry.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Mass Effect: Edycja Legendarna.