GTA 6 musi zaczekać. Rockstar otwiera wytwórnię płyt CircoLoco Records
Zdecydowanie za długo czekamy na pokaz GTA 6, ale Rockstar nie śpieszy się z ujawnieniem nowej produkcji. Studio właśnie przedstawiło światu CircoLoco Records, czyli wytwórnię płyt muzycznych i nawet otrzymaliśmy pierwszą zajawkę premierowego utworu.
W ostatnich dniach sporo słyszeliśmy na temat GTA 5, ponieważ produkcja otrzymała datę premiery na PlayStation 5 i Xboksach Series X|S. Gracze nie mogą aktualnie liczyć na prezentację GTA 6, ponieważ Rockstar nie śpieszy się z ujawnieniem swojej pozycji. Firma małymi krokami realizuje swój plan i właśnie przedstawiono światu CircoLoco Records.
Studio potwierdza, że „muzyka zawsze była fundamentalną częścią Rockstar Games” – deweloperzy od początku promowali undergroundowych artystów, oferowali rozbudowane stacje radiowe w kolejnych częściach serii Grand Theft Auto, wprowadzili kluby nocne z prawdziwą muzyką w GTA Online, a ostatnio zainteresowani mogą odkrywać kolejne utwory za pomocą napadu The Cayo Perico.
To jednak nie koniec, ponieważ Rockstar założyło własną wytwórnię płyt:
„Teraz jeszcze bardziej łączymy fizyczny i cyfrowy świat rozrywki poprzez współpracę z CircoLoco - twórcami jednych z największych i najbardziej wpływowych imprez w świecie rzeczywistym i jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek współczesnej muzyki tanecznej - w celu stworzenia zupełnie nowej wytwórni płytowej, CircoLoco Records”.
Introducing CircoLoco Records, a brand-new record label created in partnership with @circolocoibiza, one of the most recognized brands in modern dance music.
— Rockstar Games (@RockstarGames) May 24, 2021
First EP coming June 4th: https://t.co/87HKdJAGEh pic.twitter.com/QMB2lOZ4df
Rockstar już 4 czerwca wyda swoją pierwszą EP-kę, która będzie zawierać nowe utwory artystów współpracujących z deweloperami serii GTA. Studio chce raz w tygodniu przedstawiać nową muzykę, by 9 lipca wrzucić na rynek pełną płytę.
„CircoLoco Records otworzy nowe możliwości wspierania i podnoszenia kultury muzyki tanecznej w jednym z najbardziej trudnych okresów dla klubów i stanowi okazję do podniesienia poziomu sceny poprzez wspólną siłę tych dwóch rozrywkowych marek”.