The Ascent ma „przesunąć jakość” grafiki na Xbox Series X|S. Zobaczcie nowy gameplay
Już wkrótce na między innymi Xboksach Series X|S zadebiutuje The Ascent i według najnowszych informacji – możemy szykować się na efektowną produkcję. Deweloperzy są pewni, że zapewnią nową jakość oprawy.
The Ascent został zapowiedziany przez Microsoft, a ostatnio mieliśmy nawet okazję przedstawić kilka nowych informacji o grze. Twórcy ujawnili już datę premiery i zaprezentowali nowy zwiastun, a teraz zainteresowani gracze mogą wyczekiwać na wielki debiut tytułu.
Redakcja Gamingbolt rozmawiała z dyrektorem kreatywnym przygody i zarazem współzałożycielem Neon Giant, który potwierdził, że bardzo wierzy w nadciągającą pozycję. Tor Frick jest przekonany, że nadciągająca propozycja zaoferuje nową jakość oprawy na Xboksach Series X|S:
„Położyliśmy duży nacisk na shadery i dynamiczne oświetlenie, a także intensywne VFX oraz fizykę. Wszystko po to, aby świat był szczegółowy i dynamiczny, z satysfakcjonującą informacją zwrotną dla działań graczy. Wysadzanie rzeczy w powietrze powinno wyglądać, brzmieć i być przyjemne w dotyku! Ale szybkie tempo rozgrywki najlepiej sprawdza się także przy wysokiej liczbie klatek na sekundę z niskimi opóźnieniami oraz wysoką rozdzielczością! Na szczęście na Serii X możemy osiągnąć obie te rzeczy jednocześnie. Praca na Unreal 4 pozwala nam zachować jak najlepszy poziom od Xboksa One aż po Xboksa Series X, zarazem pchając jakość na nowy poziom w next-genowych wersjach”.
Nie jest oczywiście nic dziwnego, że deweloper chwali swoją pozycję, jednak warto zwrócić uwagę na ciekawy zbieg okoliczności. Dzisiaj swoje wrażenia z The Ascent przedstawiło Windows Central, które również bardzo mocno chwali pozycję wspominając właśnie o kapitalnej oprawie.
Jez miał okazję grać na mocnym PC, ale podkreśla, że jeśli tytuł zaoferuje zbliżoną oprawę na Xboksie Series X, to strzelanka „może okazać się jedną z najlepiej wyglądających gier na konsole”.