Far Cry 6 nie otrzyma edytora map. Ubisoft skupił się na głównej kampanii
Ubisoft odkrywa następne karty związane z Far Cry 6. Podczas ostatniej sesji pytań i odpowiedzi deweloperzy potwierdzili, że ich priorytetem jest fabularna kampania, dlatego też w tytule nie pojawi się Arcade Mode.
Akcja promująca Far Cry 6 wystartowała z przytupem, co poskutkowało udostępnieniem wielu materiałów reklamowych. Do 7 października pozostało jeszcze trochę czasu, jednak zespół coraz prężniej przedstawia założenia pozycji oraz nowości – zgodnie z ostatnimi doniesieniami, tytuł nie otrzyma edytora map.
Arcade Mode był dostępy w serii od Far Cry 2, a przy pomocy prostych narzędzi gracze mogli kreować lokacje oraz misje. W przypadku najnowszej odsłony doświadczymy jednak sporego odstępstwa, gdyż twórcy z Ubisoftu skupili się przede wszystkim na fabularnej kampanii:
„Nie, Arcade nie powróci. Usunięcie tego trybu z naszego planu było trudną decyzją, ale pozwoliło nam ukierunkować nasze wysiłki na głównej kampanii, przenosząc graczy w samo serce współczesnej rewolucji partyzanckiej”.
Wiadomość potwierdził Alexandre Letendre, reżyser gry, który dodatkowo ujawnił, że w Far Cry 6 nie pojawi się Hurk – postać zawitała do Far Cry 3, Far Cry 4 oraz Far Cry 5. Deweloperzy tym razem zrezygnowali z jego udziału, gdyż najnowsza przygoda przedstawiająca walkę rebeliantów skupi się wyłącznie na postaciach „z tego regionu”.
Co więcej, studio nie zdecydowało się na wykorzystanie systemu poziomów broni z Far Cry: New Dawn, ale zamiast tego będziemy płynnie i szybko przemieszczać się po Yarze – do eksploracji przydadzą się wingsuit oraz hak. W produkcji pojawi się również wiele pojazdów lądowych, morskich oraz latających.
Sprawdźcie gameplay z Far Cry 6.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Far Cry 6.