F1 2021 po raz pierwszy w akcji z włączonym ray tracingiem. Tryb 120 fps potwierdzony na PS5 i XSX
Codemasters dalej rozwija swoją bardzo popularną markę. Od kwietnia wiemy, że trwają zaawansowane prace nad F1 2021. Dzisiaj pora przyjrzeć się, jak nowe wyścigi wyglądają w akcji.
Po pierwszym trailerze, który opublikowano w połowie kwietnia, tym razem przyszła pora na rozgrywkę z F1 2021. Zaczynamy od raz z grubej rury - Codemasters udostępniło próbkę z Trybu Kariery i innych modułów we wstępnej wersji F1 2021.
Dzięki udostępnionej rozgrywce możemy przyjrzeć się, jakie dokładnie modyfikatory możemy ustawiać w trybie Kariery. Jak widać opcje są w tym roku wyjątkowo bogate, również w aspekcie personalizacji wyglądu naszego kierowcy. Pod względem wizualnym tytuł też wygląda dobrze; szczególnie z włączonym ray tracingiem. Podkreślmy jednak, że na razie wydawca udostępnił tylko próbkę kodu F1 2021 na PC. Codemasters potwierdził, że szykuje dedykowane wersje gry na PS5 i XSX. Takie wydania gry zapewnią tryb animacji 120 fps, oprócz standardowych 60 klatek na sekundę. Niestety ray tracing na konsolach dostępny będzie tylko podczas powtórek, a nie podczas zmagań na torze w czasie rzeczywistym.
Kiedy w to zagramy? Na szczęście już bardzo niedługo. F1 2021 zadebiutuje na rynku 16 lipca - równocześnie na PC, XOne, XSX, PS4 i PS5. Osoby, które skuszą się na zakup edycji Deluxe, otrzymają dostęp do zabawy 3 dni wcześniej, czyli już 13 lipca.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do F1 2021.