Ratchet & Clank: Rift Apart w 4K i 60 fps. Twórcy zadbali o dodatkowy tryb i zmniejszyli rozmiar gry
Insomniac Games przedstawia kolejne pozytywne informacje dotyczące Ratchet & Clank: Rift Apart. Fani rozgrywki w 60 klatkach na sekundę nie będą musieli rezygnować z rozdzielczości 4K, a dodatkowo deweloperom na ostatniej prostej udało się zmniejszyć rozmiar produkcji.
Insomniac Games zaprezentowało dzisiaj nostalgiczny materiał z Ratchet & Clank: Rift Apart, ale możecie mieć pewność, że deweloperzy po zakończeniu głównych prac nad grą nie rozpoczęli świętowania. Deweloperzy wciąż pracują nad premierową łatką i otrzymaliśmy pozytywne informacje dotyczące jej zawartości.
Premierowy patch doda do nowy tryb graficzny – Performance Mode zapewni graczom rozgrywkę w rozdzielczości 4K przy 60 klatkach na sekundę. Insomniac Games już wcześniej zadbało o taką opcję w Spider-Man: Miles Morales.
Yes like Miles we have a Performance Mode that uses our temporally injected 4K and is at 60fps. More on that soon. It’s in the Day 1 patch
— James Stevenson (@JamesStevenson) June 4, 2021
Ratchet & Clank: Rift Apart w ostateczności (bez premierowej aktualizacji) zajmuje 33GB. James Stevenson potwierdził, że rozmiar gier przygotowanych natywnie na PS5 może być mniejszy, ponieważ autorzy mogą w tej sytuacji korzystać z techniki kompresji oraz możliwości dysku SSD.
Sizes are getting smaller on native PS5 games due to the compression techniques and SSD!
— James Stevenson (@JamesStevenson) June 4, 2021
Insomniac Games powinno na początku przyszłego tygodnia przedstawić konkrety dotyczące aktualizacji na premierę. Obecnie pliki nie trafiły jeszcze na serwery.