Ratchet & Clank: Rift Apart powstawał w miłych warunkach - pracownicy o crunchu
Ratchet & Clank: Rift Apart nie powstawał w złej atmosferze. Deweloperzy z Insomniac Games oznajmili, iż pracowali 40 godzin tygodniowo, świetnie przy tym się bawiąc.
zadebiutuje na półkach sklepowych za dwa dni, lecz recenzenci mieli okazję już w niego zagrać i przygotować recenzje dla swoich odbiorców - naszą opinię dot. tytułu Insomniac Games znajdziecie pod tym linkiem.
Deweloperzy opracowujący rzeczoną produkcję postanowili wypowiedzieć się co nieco na temat pracy w amerykańskim zespole. Są bardzo zadowoleni z przyjęcia swojego oczka w głowie przez krytyków (swoje trzy grosze dołożył także Phil Spencer z Microsoftu), jednocześnie zaznaczając, że nie musieli zostawać w pracy po godzinach, aby dostarczyć go na rynek w odpowiednim terminie.
Projektant gry, Grant Parker, oznajmił, że przez cały czas pracował 40 godzin tygodniowo. Jego zdanie podtrzymała animatorka, Lindsay Thompson, i osoba odpowiedzialna za przygotowywanie scenariusza, Justin Fennessy, dodając, że opracowanie nowego Ratcheta można porównać do dobrej zabawy.
Cieszy fakt, że deweloperzy z Insomniac Games nie musieli crunchować - zważywszy na to, jak często ten czynnik występuje w innych, sporych rozmiarów zespołach.