Prime Matter zamiesza w branży gier. Poznajcie listę produkcji nowej marki wydawniczej
Koch Media właśnie zaprezentowało Prime Matter, czyli „nową markę wydawniczą dla wyjątkowych gier”. Na dobry początek przedstawiono zestaw ponad 10 produkcji, które zostaną wrzucone na rynek przez nową firmę. W jej katalogu znalazło się kilka mocnych IP.
W zeszłym tygodniu Koch Media Poland zaprosiło naszą redakcję na gigantyczną prezentację, podczas której przedstawiono Prime Matter. Jest to zupełnie nowa marka wydawnicza, której zadaniem będzie oferowanie „wspaniałych, wciągających gier od zróżnicowanych studiów deweloperskich z całego świata”. Firma nie zamierza zamknąć się wyłącznie na największe IP, ale swoją szansę otrzymają również mniejsze studia, które dopiero będą rozpoczynać walkę o fanów.
Prime Matter rozpoczyna działalność z bardzo bogatym zestawem produkcji. Tak prezentują się szczegóły:
- (NOWOŚĆ) Codename Final Form (tytuł roboczy) - TUTAJ szczegóły
- (NOWOŚĆ) Dolmen - TUTAJ szczegóły
- (NOWOŚĆ) Echoes Of The End (tytuł roboczy) - TUTAJ szczegóły
- (NOWOŚĆ) Encased - TUTAJ szczegóły
- (NOWOŚĆ) Scars Above - TUTAJ szczegóły
- (NOWOŚĆ) The Chant (tytuł roboczy) - TUTAJ szczegóły
- (NOWOŚĆ) The Last Oricru - TUTAJ szczegóły
- Całkowicie nowa, nienazwana jeszcze, gra od Warhorse Studios
- Crossfire: Legion - TUTAJ szczegóły
- Gungrave G.O.R.E - TUTAJ szczegóły
- King’s Bounty II od studia 1C Entertainment (Rosja)
- Kingdom Come: Deliverance w wersji na Nintendo Switch - TUTAJ szczegóły
- Mount and Blade II: Bannerlord
- Nowa gra z serii Painkiller - TUTAJ szczegóły
- Outward zmierzający na aktualną generację konsol
- Payday 3
Klemens Kundratitz, CEO Koch Media, skomentował dzisiejsze ogłoszenie następującymi słowami:
„Prime Matter to nowy dom dla gier najwyższej jakości, który oferuje aktualnym i przyszłym partnerom pełne doświadczenie Koch Media, razem z nowym, dynamicznym zespołem, oddanym maksymalizacji ich prawdziwego potencjału. Sednem branży gier wideo jest, oczywiście, rozrywka. Prime Matter będzie stale dążyć do wprowadzania innowacji i inspirowania graczy we wszystkich działaniach, zachowując jednocześnie podstawowe wartości tego, co czyni naszą branżę tak wyjątkową: jest po prostu świetną zabawą.”
Mario Gerhold, Global Brand & Marketing Director (Games) w Koch Media Group, postanowił wypowiedzieć się na temat przyszłości:
„Gry powstają w umysłach i sercach developerów. Prime Matter skupia się na maksymalizacji tego potencjału studiów, jednocześnie wzmacniając ich marzenia lub wizje. Jedną z naszych podstawowych wartości jest udzielanie wsparcia studiom, dając im szansę i swobodę wyrażania siebie w grze tak, jak na to zasługują. Niektóre z najbardziej docenianych tytułów w branży zaczynały dzięki crowdfundingowi lub jako projekty niezależne, których twórcy bardzo w nie wierzyli… historia dowiodła, że inspiracji i talentu nie da się stereotypizować.”
Koch Media Group w tej chwili ma pod sobą pięć filarów wydawniczych: Prime Matter w Monachium (Niemcy), Deep Silver w Reading (Anglia), Milestone w Mediolanie (Włochy), Vertigo w Rotterdamie (Holandia) oraz Ravenscourt w Monachium.
Klemens Kundratitz, CEO Koch Media, na zakończenie dodał:
„Przez ostatnie 25 lat sukcesów, firma Koch Media znacznie urosła. Od ambitnych gier niezależnych stawiających pierwsze kroki i potrzebujących pełnego wsparcia w rozwoju i wydawnictwie bez uszczerbku dla swoich marzeń, po duże studia, które potrzebowały naszej ugruntowanej globalnej sieci dystrybucyjnej oraz wydawniczej. Im więcej możliwości dla partnerów stworzyliśmy, tym bardziej sensowne było dodanie nowego filaru do naszej struktury. Tym właśnie będzie Prime Matter.”