Atelier Ayesha: zmiany w systemie walki
Wczoraj mogliśmy przyjrzeć się kilku scenkom dialogowym w Atelier Ayesha. Na tym polu Gust nie szykuje żadnych istotnych zmian; nie ma co liczyć na pogaduchy w stylu RPG-ów BioWare. Będą za to spore modyfikacje w systemie walki.
Wczoraj mogliśmy przyjrzeć się kilku scenkom dialogowym w Atelier Ayesha. Na tym polu Gust nie szykuje żadnych istotnych zmian; nie ma co liczyć na pogaduchy w stylu RPG-ów BioWare. Będą za to spore modyfikacje w systemie walki.
Deweloperzy wprowadzili w Atelier Ayesha możliwość przemieszczania się po bitewnej arenie. W związku z tym bardzo duże znaczenie uzyskają ataki obszarowe, a także łączenie się postaci w pary, w celu np. obrony towarzysza broni lub inicjacji ataku zespołowego. Gra uwzględnia też kierunek, z jakiego atakujemy wroga - naparzając w jego plecy zadamy znacznie większe obrażenia.
W Japonii gra pojawi się na rynku 28 czerwca. Nasza wersja gry powinna wylądować w sklepach prędzej czy później. Poprzednie tytuły z serii znajdywały europejskich wydawców.