STALKER 2 - rozmiar mapy, brak jazdy samochodami i szybka podróż odbywana w "niezwykły sposób"

Gry
4938V
STALKER 2 - rozmiar mapy, brak jazdy samochodami i szybka podróż odbywana w "niezwykły sposób"
Mateusz Wróbel | 24.06.2021, 10:36

Do sieci trafiły kolejne interesujące szczegóły dotyczące STALKER 2. Mowa o mapie, szybkiej podróży i jazdy samochodami.

Po oficjalnej prezentacji , na której otrzymaliśmy zjawiskowy zapis z rozgrywki, ukraińscy twórcy podali nam wiele szczegółów nt. swojej gry. Dowiedzieliśmy się, jakie wątki poruszy kampania fabularna, przeczytaliśmy o wydaniach oraz spojrzeliśmy na wymagania sprzętowe.

Dalsza część tekstu pod wideo

Osoba odpowiedzialna za reklamę i relacje ze społecznością - Zakhar Bocharov - postanowił opowiedzieć niedawno o otwartym, wyniszczonym do granic możliwości świecie w STALKER 2 i jego największych zaletach. Mapa, która zostanie oddana do naszej dyspozycji, ma liczyć ponad 64 kilometrów kwadratowych - dla porównania, Erengal i Miramar z PlayerUnknown's Battlegrounds również liczą mniej więcej 64 kilometry kwadratowe, więc jeśli ktoś gra w popularnego battle royale'a, może wyobrazić sobie, jak dużo zawartości będzie czekało na odbiorców.

Ponadto, przez anomalie rozsiane po wszelakich terenach gracze nie będą mogli korzystać z samochodów - czy to osobowych, czy ciężarowych. Do szybkiego przemieszczania się między lokacjami będziemy mogli użyć wcześniej odkrytych punktów kontrolnych, a sama teleportacja ma być dostępna w "niezwykły sposób", ale więcej szczegółów na dzisiaj nie zdradzono.

Bocharov na sam koniec stwierdził, że żadna planowana funkcja w STALKER 2 nie została usunięta w trakcie projektowania tytułu. Brzmi to bardzo dobrze, ponieważ GSC Game Worlds doskonale wie, co chciało od samego początku zaoferować swoim fanom.

 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.

Źródło: https://www.thegamer.com/stalker-2-heart-of-chernobyl-vehicles/

Komentarze (113)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper