Avatar: Frontiers Of Pandora wyłącznie z ray tracingiem. Ubisoft pracuje nad skalowalną jakością

Gry
1545V
Avatar: Frontiers Of Pandora wyłącznie z ray tracingiem. Ubisoft pracuje nad skalowalną jakością
Kajetan Węsierski | 26.06.2021, 11:30

Choć dwa tryby gry w przypadku największych tytułów na nową generację mogły zdawać się czymś, co będzie coraz chętniej używane, nadchodzący projekt od Massive Entertainment będzie prowadzony inną drogą.

Choć Avatar: Frontiers of Pandora to wciąż melodia przyszłości, bez dwóch zdań czeka na niego sporo osób. Dostaniemy przecież tytuł, który ma być skrojony wyłącznie pod nową generację konsol (Massive Entertainment zrezygnowało z PS4 i Xboksów One). I to bardzo dobra wiadomość, albowiem ogromne znaczenie dla samej gry będzie miało jej środowisko oraz jego jakość.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wygląda na to, że takie działania rzeczywiście były koniecznie. Choćby ze względu na fakt, iż gra pojawi się wyłącznie z włączonym ray tracingiem. Oznacza to, że nie będziemy mogli decydować, czy chcemy grać z nim, czy jednak bez niego, aby zaoszczędzić nieco klatek animacji. Nikolay Stefanov postanowił jednak nieco uspokoić graczy i wspomniał, że Ubisoft pracuje nad zapewnieniem "skalowalnej jakości oraz wydajności".

Jest to bardzo ciekawa zagrywka, ale wydaje się bardzo dobra. Twórcy z Massive zamierzają używać ray tracingu jako jedynej techniki renderowania dosłownie wszystkiego, co tylko można - począwszy od globalnego oświetlenia, przez cienie, aż po każde odbicie. Wiele wskazuje więc na to, że rzeczywiście możemy dostać wizualne arcydzieło, które pokaże nam możliwości nowej generacji.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Avatar: Frontiers of Pandora.

Źródło: https://segmentnext.com/2021/06/25/avatar-frontiers-of-pandora-ray-tracing/

Komentarze (99)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper