Spider-Man: Miles Morales z lepszym ray tracingiem na PS5. Insomniac Games ulepsza grę
Najnowszy patch do Spider-Man: Miles Morales dba o ulepszenie ray tracingu. Wystarczy pobrać aktualizację, by na PlayStation 5 otrzymać lepszą jakość oczekiwanego efektu. Studio potwierdziło szczegóły na swojej stronie.
Marvel's Spider-Man: Miles Morales zadebiutował razem z PlayStation 5, ale jest to jedna z produkcji Sony, która trafiła na dwie generacje PlayStation. Insomniac Games nie zapomniało wykorzystać dodatkowej mocy PS5, a teraz nawet deweloperzy dopracowali śledzenie promieni w czasie rzeczywistym.
Twórcy wydali aktualizację 1.10, której zadaniem jest między innymi poprawienie jakości ray tracingu – tak prezentują się szczegóły:
- Globalne poprawki stabilności i ulepszenia wydajności
- Ulepszenia jakości odbić ray-tracingu w trybie graficznym Performance RT
- Naprawiono problem z rozmyciem ruchu niektórych przechodniów
Jak wiadomo Insomniac Games dodało tryb Performance RT w grudniowej aktualizacji – w tej opcji gracze otrzymują 60 klatek na sekundę z ray tracingiem, ale autorzy zdecydowali się zmniejszyć rozdzielczość, dostosowali odbicia oraz liczbę pieszych na ulicach.
Twórcy najwidoczniej wciąż pracowali nad ulepszeniem wrażeń szerokiej publiczności i posiadacze PlayStation 5 mogą dzisiaj pobrać nową łatkę. Wkrótce powinny pojawić się pierwsze porównania przedstawiające jakość Spider-Man: Miles Morales po aktualizacji 1.10.
Sprawdźcie naszą recenzję Spider-Man: Miles Morales.