Mass Effect: Corsair było spin-offem mającym trafić na Nintendo DS
Weteran z BioWare - Mark Darrah - zdradził, że w przeszłości jego ekipa pracowała nad Mass Effect: Corsair, spin-offem serii zmierzającym na konsole Nintendo DS.
Niestety, ale BioWare nie jest gotowe do głębszego przedstawienia nowego Mass Effecta w trakcie tegorocznej edycji EA Play Live. Kanadyjska ekipa poinformowała o tym we wczorajszym komunikacie, który znajdziecie pod tym linkiem.
Na osłodę warto wspomnieć, że weteran zespołu, Mark Darrah, postanowił wziąć udział w wywiadzie dla MinnMax. W trakcie rozmów zdradził nam, że nieokreślony czas temu w BioWare narodził się pomysł stworzenia Mass Effect: Corsair - pierwszoosobowej gry o podróżach kosmicznych zmuszającej zainteresowanych przede wszystkim do latania statkami po systemach Terminusa.
Bohaterem spin-offu miał być ktoś, kto działałby na swoją rękę - w grę nie wchodziła współpraca z Radą czy pozostanie widmem, co można zrozumieć patrząc na to, w jakich układach miała toczyć się akcja rzeczonej produkcji. Głównym zadaniem odbiorcy miały być dostawy wszelkiej maści ładunków, eksploracja, zbieranie danych dla Przymierza i wiele, wiele więcej.
Co jednak najciekawsze, tytuł powstawał z myślą o konsolach Nintendo DS - i to ona była winna temu, że Mass Effect: Corsair nigdy nie ujrzał światła dziennego. Projekt od BioWare miał być stosunkowo tani, co nie szło w parze z drogimi kartridżami. Jak sam zaznaczył Mark Darrah, ekonomia tejże platformy była "po prostu okropna", więc zdecydowano się stworzyć Mass Effect: Infiltrator na smartfony.