Oddworld: Soulstorm dopiero teraz w odpowiednim stanie po wielu patchach. Twórcy zachęcają do zabawy
Oddworld: Soulstorm pojawił się na rynku w stanie dalekim od ideału. Deweloperzy przypominają, jak wiele poprawili przez ostatnie miesiące.
Oddworld: Soulstorm trafił już w kwietniu na PS4 i PS5 (6 lipca gra dorobiła się wydania pudełkowego). Niestety produkcja wymagała wielu poprawek. Dokładnie autorzy Oddworld: Soulstorm wydali 7 łatek do swojej produkcji. Obecnie Lorne Lanning, główny twórca gry, jest zadowolony ze stanu, w jakim znajduje się jego tytuł.
"Żadna gra w momencie premiery nie jest wolna od bugów. Wersja gry, która jest dostępna obecnie na PS5, PS4 i Epic Games Store (PC) jest już odpowiednio dopracowana. Jesteśmy z niej dumni i pewni, że będziecie z niej zadowoleni. To samo tyczy się fizycznych wydań gry, które są już dostępne w sklepach" - napisał Lorne Lanning.
Najważniejsze poprawki, jakie wspomina Lorne Lanning to ulepszone wykorzystanie specjalnych funkcji kontrolera DualSense, ulepszone celowanie Abe'a, udoskonalone skakanie, wzbogacony system Trofeów, poprawione sterowanie w zakresie platformowym, opcja usunięcia HUD czy znaczne przemodelowanie SI Sligów.
Naszą recenzję gry przeczytacie tutaj.