Reklama

Sifu opóźnione ze względu na pracowników. Twórcy zdradzają powód przesunięcia premiery na 2022

Gry
859V
Sifu opóźnione ze względu na pracowników. Twórcy zdradzają powód przesunięcia premiery na 2022
Kajetan Węsierski | 10.07.2021, 09:30

Podczas ostatniego State of Play jedna z prezentacji poświęcona była wyczekiwanej grze w klimatach sztuk walki od Sloclap, gdzie przekazano informacje o opóźnieniu. 

Sifu to jeden z tych kilku tytułów w roku, który charakteryzuje się dość nietypowym odbiorem w naszej redakcji. Nikt nie jest zainteresowany tak, aby odliczać dni, ale każdy chętnie zagra i sprawdzi, co przygotowali twórcy ze Sloclap. Tytuł miał początkowo zadebiutować w 2021 roku, a zwiastuny zdawały się potwierdzać naprawdę zaawansowany etap tworzenia. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Jak się jednak okazało podczas minionego State of Play, podczas którego jedną z gier było właśnie Sifu, premiera przełożona została na 2022 roku (o czym informowaliśmy tutaj). Wczoraj nie wiedzieliśmy jednak, jaki był powód rzeczonej decyzji, a gracze sami zaczęli doszukiwać się przyczyny. Na forach można było czytać przeróżne przewidywania - od ogromnych błędów, aż po kłótnie wewnątrz studia. 

Twórcy ze Sloclap postanowili wczoraj sami wyjaśnić sytuację i przekazali, że powodem opóźnienia jest próba uniknięcia crunchu. Na oficjalnym koncie gry, na Twitterze, pojawił się wpis, w którym napisano, że gra mogłaby wyjść w 2021 roku, ale kosztem zdrowia pracowników lub jakości gry. Na jedno i drugie wyżej postawione osoby nie chciały sobie pozwolić. Cóż, jakkolwiek jest to przykre z punktu widzenia graczy, pozostaje przyklasnąć mądrego i odpowiedzialnego podejścia.

Źródło: https://www.thegamer.com/sifu-delay-prevent-crunch/

Komentarze (26)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper