Beta Diablo 2 Resurrected z pierwszymi szczegółami. Twórcy ujawniają ulepszenia

Gry
3848V
Beta Diablo 2 Resurrected z pierwszymi szczegółami. Twórcy ujawniają ulepszenia
Wojciech Gruszczyk | 13.07.2021, 19:51

Blizzard potwierdził szczegóły ulepszeń Diablo 2 Resurrected. Twórcy wykorzystali informacje zwrotne po testach alfa i szykują graczy na betę – zainteresowani zapoznają się z nową pozycją już w przyszłym miesiącu.

Nie musimy obawiać się o premierę Diablo 2 Resurrected? Twórcy właśnie potwierdzili, że już w przyszłym miesiącu odbędzie się zamknięta beta (dla osób składających zamówienia przedpremierowe), a następnie twórcy zaoferują otwartą rozgrywkę dla wszystkich zainteresowanych (na konsolach i PC).

Dalsza część tekstu pod wideo

W trakcie zabawy zapoznamy się z Diablo II: Resurrected ze znajomymi i Vicarious Visions udostępni pięć grywalnych klas (amazonka, barbarzyńca, paladyn, czarodziejka i druid). Na jednym serwerze może pojawić się maksymalnie ośmiu graczy.

Deweloperzy jednocześnie potwierdzili, że wykorzystali szereg opinii zwrotnych po testach alfa (sprawdźcie nasze wrażenia), by zadbać o kilka ważnych elementów rozgrywki.

Vicarious Visions chce trafić w gust szerokiej publiki, więc zdecydowano się na zmiany w efektach graficznych – tak prezentują się szczegóły:

  • Błyskawica - Czarodziejka może użyć Błyskawicy, potężnego zaklęcia, które pozwala jej wystrzeliwać pioruny z palców. W oparciu o opinie społeczności efekt wizualny błyskawicy został ulepszony o bielszą i grubszą wizualizację, która bardziej przypomina oryginalny efekt.
  • Zamieć - Czarodziejka może przywołać lodową burzę, aby sprowadzić na swoich wrogów deszcz lodowej śmierci. Podobnie jak w przypadku Błyskawicy, efekty graficzne dla tego zaklęcia również zostały dostosowane, aby lepiej oddać jego niszczycielską siłę.
  • Święty Chłód - Używając tej aury, paladyn może stale spowalniać i zamrażać wrogów znajdujących się w pobliżu. Oprawa graficzna Świętego Chłodu została zaktualizowana, aby lepiej odwzorować wyraźną zwiewność i barwy z pierwowzoru.
  • Atakowanie potworów - Efekty graficzne ranienia lub unieruchamiania potworów przez zaklęcia (np. zaklęcia zimna), trucizny lub inne efekty statusu, zostały zmienione kolorystycznie na podstawie opinii społeczności.

Deweloperzy zajęli się także zmianą w animacji uzupełniania many i zdrowia, czy też odświeżyli kolor przedmiotów – tutaj zaprezentowano zmiany na trzech przykładach: oryginał, techniczna alfa oraz po opiniach zwrotnych:

Beta Diablo 2 Resurrected z pierwszymi szczegółami. Twórcy ujawniają ulepszenia

Beta Diablo 2 Resurrected z pierwszymi szczegółami. Twórcy ujawniają ulepszenia

Beta Diablo 2 Resurrected z pierwszymi szczegółami. Twórcy ujawniają ulepszenia

W Diablo 2 Resurrected pojawi się także wiele zmian, których zadaniem jest zwiększenie komfortu rozgrywki – twórcy zdają sobie sprawę, że mają w rękach starszą pozycję, więc zamierzają wprowadzić kilka ulepszeń, ale też nie chcą wpływać na klasyczne wrażenia:

  • Przystępność - Od automatycznego zbierania złota, trybów dużych czcionek, skalowania interfejsu (dla graczy pecetowych) i ustawień gammy/kontrastu, po poprawienie czytelności – podjęliśmy kroki, aby oddać graczom do dyspozycji opcje dostosowywania gry do ich potrzeb. Dzięki temu mogą dostosować wszystko wedle swoich preferencji, chociażby widoczność interfejsu i elementów graficznych, znajdując idealną równowagę pomiędzy pięknem a mrokiem. O naszych staraniach, aby Diablo II: Resurrected było bardziej przystępne, opowiemy w późniejszym, bardziej szczegółowym artykule.
  • Wyświetlanie nazw przedmiotów - Usłyszeliśmy was głośno i wyraźnie. Teraz możecie wybrać, czy chcecie, aby nazwy elementów były włączane lub wyłączane za pomocą przycisku, czy też wolicie zachować oryginalną metodę „naciśnij i przytrzymaj”. Pozostawiamy to do waszej decyzji – przejdźcie do ustawień interfejsu, aby włączyć lub wyłączyć nazwy przedmiotów.
  • Wspólna skrytka: zmiany zakładek i miejsca - Po dokładnym przemyśleniu uznaliśmy, że wspólna skrytka będzie teraz miała trzy zakładki, a nie jedną. Wielu graczy uważało, że jedna to za mało. Chodzi o osobistą skrzynię gracza, więc rozumiemy, że to poważna sprawa. Dzięki tej zmianie gracze będą mogli lepiej zorganizować swoje łupy w trzech zakładkach (po sto miejsc każda) i przechowywać o wiele więcej przedmiotów.
  • Porównywanie przedmiotów - Opisy porównawcze, które pojawiały się dla każdego przedmiotu (przytrzymajcie „przycisk”, aby porównać), mogą być teraz włączone lub wyłączone w ustawieniach interfejsu w sekcji „Skróty klawiszowe w opisach przedmiotów”. Wielu graczy uważało, że te opisy dodają niepotrzebnego bałaganu w interfejsie.
  • Usprawnienia automatycznej mapy - Automatyczna mapa zawsze pozwalała graczom lepiej poruszać się po grze, zapewniając przezroczystą nakładkę z układem poziomu po wciśnięciu klawisza Tab. Wprowadziliśmy nowe elementy poprawiające czytelność automatycznej mapy. Na przykład kolor nakładek został dostosowany tak, aby nie wtapiały się zbytnio w odkrywany przez gracza świat.
  • Ustawienia mapy: zmiana opcji - Początkowe ustawienia mapy powodowały pewne zamieszanie w technicznych alfa-testach. Teraz będzie dostępna jedna opcja z trzema ustawieniami do wyboru: minimapa po lewej, po prawej lub mapa pełnoekranowa na środku. Wystarczy ustawić swoje preferencje dotyczące sposobu wyświetlania mapy w interfejsie.
  • Dodano zegar - Najwyższy czas. W oparciu o liczne prośby w Diablo II: Resurrected dodaliśmy zegar. Aby go włączyć, przejdźcie do ustawień interfejsu i kliknijcie pole wyboru obok opcji Zegar.
  • Ekran wczytywania: podatność postaci na ataki i czas - Postacie nie będą już pojawiać się we wrogim miejscu, dopóki gra nie zostanie w pełni załadowana, co zapobiegnie atakom lub obrażeniom zadawanym podczas wczytywania. Dodatkowo ogólny czas wczytywania będzie krótszy.
  • Zmiany dźwiękowe - W oparciu o opinie społeczności usunęliśmy dodatkowe chrząkania i krzyki, które zostały wcześniej dodane.

Twórcy podkreślają, że to tylko część nowości, które mają pozytywnie wpłynąć na nasze wrażenia. Już wkrótce wszyscy zainteresowani otrzymają możliwość wypróbowania Diablo 2 Resurrected.

Źródło: https://news.blizzard.com/en-us/diablo2/23695734/technical-alpha-learnings

Komentarze (86)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper