FIFA 22 otrzyma gorszą wersję na PC, ponieważ EA nie chce „zmuszać graczy do ulepszania sprzętu”

EA Sports wydało oświadczenie, w którym wyjaśnia brak technologii HyperMotion w FIFA 22 na komputerach osobistych. Producent stawia na jak najszerszy dostęp do pozycji, natomiast kłopotem jest starszy sprzęt, który nie poradziłby sobie z najnowszą propozycją Elektroników.
Od wczoraj na naszym portalu możecie zapoznać się z naszymi wrażeniami dotyczącymi gry FIFA 22, w których nie zabrakło wielu szczegółów opisujących HyperMotion. Technologia jest dostępna wyłącznie dla wersji na PlayStation 5 i Xboksach Series X|S, co wywołało spore wzburzenie wśród społeczności korzystającej z PC.
Tak jak mogliśmy się spodziewać, problem stanowią starsze komputery – wdrażając HyperMotion na pecetach, EA Sports musiałoby podnieść minimalne wymagania sprzętowe, co ograniczyłoby części użytkowników możliwość zapoznania się z tytułem. Redakcja PC Gamer otrzymała oświadczenie od wydawcy.




„Wprowadzenie technologii HyperMotion i funkcji Immersive Match Day na komputery PC spowodowałoby podniesienie minimalnych wymagań specyfikacji i sprawiłoby, że duża część graczy nie byłaby w stanie uruchomić gry”.
Jak podkreślono, spora grupa fanów wirtualnej piłki musiałoby ulepszyć swoje zestawy, a Elektronicy nie chcą zmuszać graczy do dodatkowych wydatków.
„Miałoby to znaczący wpływ na naszą społeczność PC, która co roku korzysta z gry FIFA, a wielu graczy zostałoby wykluczonych lub zmuszonych do ulepszenia swojego sprzętu, aby móc sprawdzić tę grę. Z niecierpliwością czekamy, aż wszyscy nasi użytkownicy PC doświadczą postępów w rozgrywce i nowego sezonu innowacji oferowanych w grze FIFA 22”.
W trakcie wywiadu z naszą redakcją producent Sam Rivera zapowiedział, że EA Sports dąży do zaimplementowania technologii na PC w przyszłym roku, ale obecnie wydawanie ostatecznych deklaracji jest niemożliwe.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do FIFA 22.