The Ascent w szczegółach. Premiera w Xbox Game Pass zbliża się wielkimi krokami

Zgodnie z obietnicami z ostatniego Xbox & Bethesda Games Showcase, Amerykanie dążą do wzbogacenia swojego abonamentu produkcjami, jakie zadebiutują w ciągu następnych miesięcy. Pod koniec lipca na rynku udostępnione zostanie The Ascent, dlatego sprawdźmy, co o grze mają do powiedzenia twórcy z Neon Giant.
Microsoft nie zwalnia tempa w rozwijaniu usługi Xbox Game Pass - jeszcze pod koniec lipca użytkownicy abonamentu będą mogli sprawdzić 5 premierowych pozycji, do których zalicza się między innymi Cris Tales, Microsoft Flight Simulator czy The Ascent. Dzięki najnowszym wywiadom z członkami ekipy Neon Giant, współzałożycielami oraz głównym projektantem poziomów, tuż przed debiutem możemy uzupełnić swoją wiedzę o nowym IP.
The Ascent zabierze nas na cyberpunkową planetę Veles, którą można poznawać samodzielnie lub w kooperacji ze znajomymi. Twórcy zdradzili nieco wiadomości o kreacji świata, opowiedzieli o sporej różnorodności przeciwników oraz postaci, które spotkamy w futurystycznym świecie. Wspomniano również o poszczególnych aspektach walki oraz „systemie spotkań”, który warunkuje rozmaite starcia.




Już kilka miesięcy przed premierą produkcja była chwalona za efektowną oprawę graficzną, a autorzy opisywali rozwiązania, jakie były pomocne przy wprowadzeniu nowej jakości w wersji na Xboksy Series X|S. Na najświeższym materiale również zostaniemy wtajemniczeni w wiele interesujących szczegółów dotyczących dynamicznego środowiska. Veles to intrygujący świat tętniący życiem - oprócz obiecującej walki deweloperzy z Neon Giant chcieli dopracować wiele innych elementów RPG-a akcji.
Planujecie sprawdzić The Ascent?