Xbox zaprezentował „next-genowe pączki”. Firma nawiązała nietypową współpracę

Microsoft wpadł na kolejny nietypowy sposób, by promować Xboksy Series X|S oraz Xbox Game Pass. Korporacja współpracuje z firmą Krispy Kreme, by przygotować „next-genowe pączki”. Gracze mogą otrzymać dostęp do wielkiej biblioteki gier.
Pączki nie są idealnym smakołykiem do przegryzania podczas grania, ale Microsoft wpadł na ciekawy pomysł, by właśnie za pomocą „next-genowych” produktów zachęcać graczy do nowych konsol oraz Xbox Game Pass.
Korporacja nawiązała współpracę z Krispy Kreme w Wielkiej Brytanii, by ujawnić „next-genowe pączki”, które otrzymały zielony lukier, a za pomocą prawdopodobnie cukru pudru pokazano logo Xboksa.




Firmy nie tylko zamierzają promować Xboksy Series X|S, ale klienci wybierając smakołyki w wybranych sklepach (Krispy Kreme lub Sharer Dozen) otrzymają darmowy miesiąc Xbox Game Pass Ultimate. Zainteresowani mogą nawet wygrać Xboksa Series S.
Oferta będzie limitowana (jeden miesiąc na jedno konto), więc wykupując wszystkie pączki klienci nie będą mogli zadbać o kilkuletni dostęp do Xbox Game Pass Ultimate.
🍩 New Product Announce 🍩
— Xbox UK (@xboxuk) July 28, 2021
Welcome to the next generation of food-based gaming innovationhttps://t.co/r0TgPaAKWk@KrispyKremeUK #KrispyKremeXbox pic.twitter.com/COQ0Pe5T5H
Warto dodać, że Microsoft przedstawił dzisiaj świetne wyniki uzyskane przez dział gier.