Halo Infinite bez widowiskowych zabójstw od premiery. Zobaczcie gameplay z Xboksa One i Xboksa Series X

Już dzisiaj pierwsi sympatycy strzelania sprawdzą Halo Infinite. Zaproszenia zostały wysłane do graczy, tymczasem najnowsze materiały pozwalają sprawdzić, jak produkcja Microsoftu prezentuje się na poprzedniej i aktualnej generacji. Zobaczcie gameplay.
Wczoraj 343 Industries zaprezentowało szczegóły technicznych testów Halo Infinite i jednocześnie potwierdziło, że produkcja zadebiutuje bez widowiskowych zabójstw (assassinations). Będzie to pierwsza odsłona serii, która nie zaoferuje tego elementu na premierę. Autorzy zamierzają w przyszłości zadbać o aktualizację wprowadzającą efektowne finishery.
Podczas wczorajszej audycji Tom French, szef multiplayera w Halo Infinite, stwierdził, że w trakcie intensywnych zmagań wielu graczy nie korzysta z tego elementu, gdyż długa animacja niekorzystnie wpływa na gameplay. Studio planuje przywrócić wskazany aspekt, z zastrzeżeniem, że musi on pasować do mechaniki rozgrywki nowego Halo.




Na wspomnianej prezentacji mogliśmy sprawdzić nie tylko fragmenty z Halo Infinite w wersji na Xboksa Series X, ale również Xboksa One. Deweloperzy pokazali także personalizację postaci, opowiedzieli o Battle Passie oraz ujawnili menu i akademię. W ostatnim wspomnianym trybie otrzymamy możliwość sprawdzenia swoich umiejętności na specjalnej arenie.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Halo Infinite.