F1 2021. Ray tracing wraca na PS5. Ulepszenia DLSS i poprawki bugów w aktualizacji 1.05
Tydzień temu Codemasters podejmowało "trudną decyzję" dotyczącą wyłączenia ray tracingu w F1 2021 na PS5. Jak widać jednak, dla chcącego nic trudnego.
Codemasters wyłączyło ray tracing w F1 2021 na PS5 z powodu "problemów ze stabilnością" - jak tu ujęła firma w oficjalnym komunikacie. Na szczęście naprawianie sytuacji nie trwało długo - Codemasters szybko wydało łatkę, która poprawia sytuację na PS5.
Aktualizacja 1.05 wprowadza przede wszystkim z powrotem ray tracing do F1 2021 w wydaniu na PS5. To jednak nie koniec pozytywnych zmian. Na PC dostaliśmy opcję wybrania jakości ray tracingu oraz ulepszoną implementację DLSS, co powinno jeszcze podnieść płynność animacji na PC. Z gry usunięto też pewne błędy i przede wszystkim problemy z zawieszaniem tytułu w niektórych trybach. Ulepszono też balans wyzwań na poziomie trudności Hard w Prologu i Rozdziale 9. Last but not least - Codemasters podkreśla, że wprowadziło ogólne poprawki do stabilności F1 2021 we wszystkich wersjach gry.
Aktualizacja 1.05 jest już dostępna na PC, PS4 i PS5. Patch w wersji xboksowej ma zostać opublikowany w najbliższych godzinach.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do F1 2021.