Halo Infinite w 4K i 120-110 fps na Xbox Series X|S. Analiza techniczna potwierdza jakość strzelanki
Najnowsza strzelanka Microsoftu jest jedną z najbardziej wyczekiwanych pozycji tego roku, a wcześniejsze testy pozwalały spojrzeć na kilka istotnych elementów produkcji. Jak wygląda i działa Halo Infinite na poszczególnych systemach? Sprawdźmy.
Testy Halo Infinite dobiegły końca - wybrani gracze mogli przez 4 dni sprawdzać zawartość udostępnioną przez 343 Industries, a wielu z nich doceniało pracę zespołu i zwiastowało klimatyczny „powrót Halo”. W weekend studio również udostępniło ujęcia ukazujące multiplayer - dzięki najnowszemu porównaniu zobaczymy, jak prezentowały się różnice na poszczególnych konsolach Amerykanów.
Na materiale możemy przyjrzeć się porównaniu poszczególnych edycji nowej odsłony popularnej serii. Jak się okazuje, Halo Infinite na Xboksie Series X gracze doświadczali w 4K oraz 100-110 fps, choć czasami trafiały się nieznaczne spadki do 90 klatek na sekundę. Sprawdzając wycinek pozycji na „najmniejszym Xboksie w historii”, tytuł działał w 1080p i znacznie lepiej radził sobie z 120 fps, nie odnotowując praktycznie żadnych strat jakości.
Na poprzedniej generacji Microsoftu strzelanka została uruchomiona w 1080p oraz 30 klatkach na sekundę w przypadku podstawowej wersji Xboksa One, natomiast Xbox One X poradził sobie z rozdzielczością 4K oraz 30 fps. W przyszłości deweloperzy planują zaoferować kilka trybów wydajności, natomiast na najnowszych platformach entuzjaści strzelania nie będą martwić się zbyt długimi czasami ładowania, a tekstury czy oświetlenie zostaną znacznie poprawione (edycja na Xboksa One X również będzie prezentować się lepiej w porównaniu z Xboksem One).
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Halo Infinite.