Ghost of Tsushima Director's Cut. Analiza ulepszeń wprowadzonych na PlayStation 5
Sucker Punch przez wiele lat pracowało nad Ghost of Tsushima, dzięki czemu studio znane głównie z przygód Sly'a czy też inFamous wskoczyło na wyższy poziom umiejętności. Teraz zespół miał okazję popisać się wydaniem gry na PlayStation 5.
Sony świętuje wczorajszą premierę ulepszonej wersji rewelacyjnego hitu sprzed 12 miesięcy jakim było Ghost of Tsushima, które to w wybitny sposób w pewnym sensie pożegnało PlayStation 4. Dzięki dodatkowej pracy włożonej w swój tytuł ekipa Sucker Punch mogła przybliżyć nam kolejną opowieść i przywitać się z PlayStation 5.
Jak zwykle next-genowa aktualizacja stała się dobrą okazją, aby sprawdzić czego deweloperzy nauczyli się przez ostatni rok i jak wykorzystali możliwości nowego sprzętu, co sprawdziła redakcja Digital Foundry. Oprócz oczywiście nowej zawartości, której recenzję przeczytacie na naszym portalu, w ulepszonej edycji znalazło się miejsce dla stabilnych jak skała 60 klatek na sekundę, miejscami nieco lepszych tekstur niektórych obiektów, a także natywnej rozdzielczości 4K.
Niestety oprócz tego deweloperzy zbyt wiele nie zmienili. Pre-renderowane cutscenki zamieniono przerywnikami w czasie rzeczywistym, a możliwości dysku SSD sprawiły, że najdłuższe czasy wczytywania zamykają się w niespełna 4 sekundach! Poza tym nie doświadczycie tu nowych metod renderowania, dodatkowych efektów, czy unikalnych funkcji w postaci ray-tracingu.
Korzystając z okazji zapraszamy Was również do sprawdzenia poradnika dedykowanego nowemu dodatkowi Iki Island.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima Director's Cut.