Dying Light 3 na innym silniku graficznym niż inne części serii? Najnowsze ogłoszenia o pracę na to wskazują
Techland poszukuje deweloperów do pracy nad nowym projektem AAA. Opisy mówią nam, że Wrocławianie skorzystają z silnika graficznego Unreal Engine.
Dying Light 2 Stay Human wciąż nie zadebiutował na rynku, ale osoby przygotowujące scenariusz lub zajmujące się projektowaniem poziomów już nie pracują przy najnowszej grze Techlandu. Potrzebują nowego zajęcia, więc nie dziwi fakt, że polskie studio rusza z tworzeniem nowego tytułu, szukając przy tym kolejnych wzmocnień do zespołu.
Według najnowszych ogłoszeń o pracę, Wrocławianie szykują dla swoich fanów "następną wielką grę", która - podobnie jak Dying Light i Dying Light 2 - będzie projektem wysokobudżetowym. Wspomniano także o "znajomości różnic między narracją a warstwą rozgrywki w grach RPG akcji z otwartym światem", co brzmi bardzo podobnie do potencjalnego Dying Light 3. Możliwe, że Techland jest pewny sukcesu "dwójki" i nie ma zamiaru opóźniać tworzenie trzeciej odsłony serii.
Co jednak najciekawsze, Polacy przeniosą się prawdopodobnie ze starych silników graficznych na Unreal Engine. Zmiana ta nie jest niczym zaskakująca, ponieważ kolejny tytuł AAA od Techlandu będzie na pewno powstawał z myślą jedynie o PS5 i XSX|S, więc deweloperzy będą mogli pozwolić sobie na usprawnienia graficzne i bardziej wymagające sekwencje w gameplayu.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dying Light 2 Stay Human.