Topór Kratosa z God of War zmniejsza lub zwiększa się w zależności od obecnej sekwencji
Animator podzielił się z fanami serii God of War interesującą ciekawostką dotyczącą topora Kratosa.
Jeden z twórców God of War (2018) postanowił podzielić się z fanami serii God of War interesującą ciekawostką. Mianowicie, topór Kratosa - nazywany Lewiatanem - zwiększa lub zmniejsza swoją objętość w zależności od tego, jaką czynność wykonujemy na ekranie.
Przykładowo, mając zawieszoną broń na plecach, jest ona mniej więcej 20% mniejsza niż wtedy, gdy główny bohater hitu z 2018 roku trzyma ją w dłoni. Praktyka ta - według dewelopera odpowiadającego za animacje, Roberta Morrisona - jest stosowana przez wielu twórców w celu zapewnienia jak najlepszego widowiska, ponieważ zmienienie skali danego przedmiotu pomaga "wykadrować ujęcie" w taki sposób, jak zażyczą sobie tego deweloperzy.
Fun lil dev fact. Kratos’ axe is a different scale when it’s in his hand than when it’s on his back. 🤓 https://t.co/5jm3T5eRnl
— Robert Morrison (@RobertAnim8er) August 20, 2021
Istnieje spore prawdopodobieństwo, że w grze zmodyfikowano jeszcze więcej obiektów w taki sam sposób, aby nadać walce pikanterii.