Topór Kratosa z God of War zmniejsza lub zwiększa się w zależności od obecnej sekwencji

Gry
4454V
Topór Kratosa z God of War zmniejsza lub zwiększa się w zależności od obecnej sekwencji
Mateusz Wróbel | 21.08.2021, 18:53

Animator podzielił się z fanami serii God of War interesującą ciekawostką dotyczącą topora Kratosa.

Jeden z twórców God of War (2018) postanowił podzielić się z fanami serii God of War interesującą ciekawostką. Mianowicie, topór Kratosa - nazywany Lewiatanem - zwiększa lub zmniejsza swoją objętość w zależności od tego, jaką czynność wykonujemy na ekranie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Przykładowo, mając zawieszoną broń na plecach, jest ona mniej więcej 20% mniejsza niż wtedy, gdy główny bohater hitu z 2018 roku trzyma ją w dłoni. Praktyka ta - według dewelopera odpowiadającego za animacje, Roberta Morrisona - jest stosowana przez wielu twórców w celu zapewnienia jak najlepszego widowiska, ponieważ zmienienie skali danego przedmiotu pomaga "wykadrować ujęcie" w taki sposób, jak zażyczą sobie tego deweloperzy.

Istnieje spore prawdopodobieństwo, że w grze zmodyfikowano jeszcze więcej obiektów w taki sam sposób, aby nadać walce pikanterii.

Źródło: https://screenrant.com/god-of-war-developer-kratos-axe-size/

Komentarze (27)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper