Spider-Man: Bez drogi do domu z pierwszymi rekordami. Sony potwierdza ogromne zainteresowanie filmem

Nikogo nie powinno dziwić, że Sony planuje skupić swoje filmowe uniwersum na postaci Spider-Mana. Najnowszy zwiastun „Spider-Man: Bez drogi do domu” cieszy się tak dużym zainteresowaniem, że już teraz pobił dwa rekordy. Japończycy lata temu zgarnęli prawdziwy skarb.
Przed pierwszym zwiastunem „Spider-Man: Bez drogi do domu” w sieci rozgorzało wiele dyskusji, jakie zostały podsycone nieoczekiwanym wyciekiem niedopracowanej wersji materiału. Udostępnienie trailera spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem, a fani śmiało poszli o krok dalej i tworzą teorie dotyczące postaci wykorzystanych w produkcji oraz kolejnych wątków poruszonych przez Marvel Cinematic Universe.
Jako że reklama jest dźwignią handlu, Kevin Feige i spółka już teraz mogą mówić o pierwszym sporym sukcesie. „Spider-Man: Bez drogi do domu” odnotował rekord oglądalności zwiastuna – w ciągu pierwszych 24 godzin materiał doczekał się 355,5 mln wyświetleń na całym świecie, zdecydowanie pobijając rekord „Avengers: Koniec gry” (289 mln). Nowa przygoda Petera Parkera osiągnęła ponad dwukrotnie lepszy wynik niż filmik promujący „Spider-Man: Daleko od domu”, który debiutował w 2019 roku (135 mln).




Sony potwierdza jeszcze jeden rekord – w 24 godziny „Spider-Man: Bez drogi do domu” wygenerował aż 4,5 mln wzmianek w mediach społecznościowych. W samych Stanach Zjednoczonych widzowie wspomnieli o widowisku 2,91 mln razy (rekord) – w analogicznym czasie „Avengers: Koniec gry” zdobył 1,94 mln nawiązań. Najnowsza produkcja spod szyldu MCU w 12 godzin doczekała się 1,96 mln wpisów na swój temat.
YOU made this magic happen. #SpiderManNoWayHome broke the 24-hour global record for the most watched and talked about trailer ever! @SpiderManMovie pic.twitter.com/E1rW4vsLeX
— Sony Pictures (@SonyPictures) August 25, 2021