Ghostrunner przesadnie trudny? Niższy poziom wyzwania i inne atrakcje przed premierą na PS5/XSX
Marka Ghostrunner znalazła się na początku roku w rękach nowego wydawcy, który planuje jej mocny rozwój. Wiemy, że powstaje już sequel, a w międzyczasie otrzymujemy pakiet nowych wyzwań w pierwszym Ghostrunnerze.
Ghostrunner właśnie dorobił się aktualizacji, która za darmo zapewnia w grze dostęp do dwóch nowych trybów. Pierwszy moduł to Wave Mode. W nim zmierzymy się z falami proceduralnie generowanych typów przeciwników w kolejnych rundach (finał trybu znajdziemy w 20 rundzie, a za dotarcie do końca trybu dostaniemy specjalny miecz).
Drugi tryb to Assist Mode, pozwalający żółtodziobom na cieszenie się fabułą gry bez obawy o ciągłe skuchy. Tryb pozwala na znaczne zmniejszenie poziomu trudności Ghostrunnera dzięki 3 opcjom. W zależności od tego, jak posiadamy refleks i preferencje można wyłączać lub włączać wybrane ustawienia.
Opcje zmniejszenia wyzwania w Asssist Mode:
- Skrócenie cooldownów zdolności
- Ogólne spowolnienie gameplayu
- Dodatkowe życie w każdym poziomie
Oprócz darmowej aktualizacji istnieje też opcja kupienia nowego pakietu DLC, wycenianego na ok. 20 zł. W Neon Packu dostajemy neonowe wdzianka i skórki dla mieczy głównego bohatera.
Wiadomo, że kiedy Ghostrunner trafi na PS5 i XSX/XSS, gra będzie od razu wyposażona we wspomniany Neon Pack oraz wszystkie wydane wcześniej DLC. Do premiery na next-genowych platformach dojdzie 28 września.
Przy okazji przypominam, że powstaje już Ghostrunner 2.