Ghostrunner przesadnie trudny? Niższy poziom wyzwania i inne atrakcje przed premierą na PS5/XSX

Gry
1726V
Ghostrunner przesadnie trudny? Niższy poziom wyzwania i inne atrakcje przed premierą na PS5/XSX
Bartosz Dawidowski | 01.09.2021, 09:57

Marka Ghostrunner znalazła się na początku roku w rękach nowego wydawcy, który planuje jej mocny rozwój. Wiemy, że powstaje już sequel, a w międzyczasie otrzymujemy pakiet nowych wyzwań w pierwszym Ghostrunnerze.

Ghostrunner właśnie dorobił się aktualizacji, która za darmo zapewnia w grze dostęp do dwóch nowych trybów. Pierwszy moduł to Wave Mode. W nim zmierzymy się z falami proceduralnie generowanych typów przeciwników w kolejnych rundach (finał trybu znajdziemy w 20 rundzie, a za dotarcie do końca trybu dostaniemy specjalny miecz). 

Dalsza część tekstu pod wideo

Drugi tryb to Assist Mode, pozwalający żółtodziobom na cieszenie się fabułą gry bez obawy o ciągłe skuchy. Tryb pozwala na znaczne zmniejszenie poziomu trudności Ghostrunnera dzięki 3 opcjom. W zależności od tego, jak posiadamy refleks i preferencje można wyłączać lub włączać wybrane ustawienia.

Opcje zmniejszenia wyzwania w Asssist Mode:

  • Skrócenie cooldownów zdolności
  • Ogólne spowolnienie gameplayu
  • Dodatkowe życie w każdym poziomie

Oprócz darmowej aktualizacji istnieje też opcja kupienia nowego pakietu DLC, wycenianego na ok. 20 zł. W Neon Packu dostajemy neonowe wdzianka i skórki dla mieczy głównego bohatera.

Wiadomo, że kiedy Ghostrunner trafi na PS5 i XSX/XSS, gra będzie od razu wyposażona we wspomniany Neon Pack oraz wszystkie wydane wcześniej DLC. Do premiery na next-genowych platformach dojdzie 28 września.

Przy okazji przypominam, że powstaje już Ghostrunner 2.

Źródło: https://www.vg247.com/ghostrunner-update-adds-two-new-modes-and-a-some-neon-to-the-game

Komentarze (65)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper