PlayStation ma „przesuwać granice”. Reklama PlayStation zawiera 30 Easter Eggów
Sony uchyliło rąbka tajemnicy i przedstawiło wizję najnowszej reklamy PlayStation 5. Firma ukryła w materiale 30 Easter Eggów związanych z grami wydawanymi na konsole PlayStation i zachęca graczy do szukania elementów.
PlayStation Showcase rozpoczęło się od ciekawej reklamy, która jednak nie została specjalnie połączona zresztą widowiska. Sony ma jednak głębszy plan i ponownie w sprawie promocji marki wypowiedział się Eric Lempel. Starszy wiceprezes ds. światowego marketingu PlayStation rozmawiał z redakcją GamesIndustry.biz, której zdradził, że firma chciała „zrobić coś nowego”.
„Chcieliśmy zrobić coś większego, nieco bardziej epickiego, i zdecydowanie nie chodzi tu o powiedzenie 'oto produkt, a oto co robi i dlaczego powinieneś go kupić'. Tu chodzi o przesuwanie granicy”.
Przedstawiciel PlayStation potwierdził, że materiał zawiera 30 Easter Eggów związanych z różnymi tytułami PlayStation, ale nie promuje dokładnie żadnej gry – korporacja nie skupiła się bezpośrednio na wyznaczonych tytułach.
„Chodzi o to, aby ludzie nadal byli podekscytowani lub jeszcze bardziej zainteresowani PlayStation. Chodzi o to, aby wznieść rozgrywkę na poziom, którego nigdy sobie nie wyobrażałeś i naprawdę wczuć się w emocje, jakie towarzyszą naszym fanom podczas interakcji z naszymi produktami, usługami oraz tytułami. Chcemy, aby to zobaczyli i byli podekscytowani PlayStation”.
Sony zdecydowało się rozpocząć reklamę od rozgrywki w szachy, by pokazać klasyczną produkcję i następnie przejść do bardziej nowoczesnych pozycji. Materiał to także znacznie większy format, który będzie pocięty i trafi do przykładowo telewizji.
Producent chciał jednak przekazać, że „każdy z dowolnego miejsca [na świecie] może zostać bohaterem”. Co sądzicie o tym spocie?