Deathloop na porównaniach wersji PS5 i PC. Gra najlepiej sprawdza się w trybie wydajności na konsoli Sony
Deathloop jest jedną ze sporych niespodzianek, która nie doczekała się zbyt rozbudowanej kampanii marketingowej, jednak dzisiaj debiutuje na PlayStation 5 i PC. Jak prezentuje się pozycja w różnych trybach? Przyjrzyjmy się najświeższym materiałom.
Najnowsza pozycja Arkane Lyon zadebiutowała dzisiaj na rynku - na naszym portalu możecie już od wczoraj przeczytać opinię Wojtka na temat przygody Colta i Julianny. Co więcej, sprawdziliśmy także recenzje wielu zagranicznych redakcji, a średnia 88% daje nadzieję na naprawdę solidny pokaz zdolności twórców Dishonored.
Przyszedł jednak czas na sprawdzenie Deathloop w akcji - na najnowszych porównaniach zobaczymy, jak wygląda gra w wersjach na PlayStation 5 oraz PC. Autor jednego z poniższych filmów zaprezentował tytuł w różnych trybach. W trybie z ray-tracingiem doświadczymy rozgrywki w dynamicznych 2160p oraz 30 klatkach na sekundę, natomiast tryb wydajności zapewnia 60fps, a jakości oferuje zmienne 60 klatek (w granicach 40-60 fps).
Pomimo bardzo charakterystycznego stylu, jaki twórcy przyjęli, już od pierwszych materiałów widzieliśmy, że gra Arkane specjalnie nie błyszczy oprawą - choć jej klimat jest niezaprzeczalny. Większość tekstur jest tej samej jakości na dwóch platformach, choć część z nich jest naprawdę efektownych i „godnych next-gena”. Tryb jakości na PS5 cechuje się lepszym filtrowaniem anizotropowym niż tryb wydajności czy z ray-tracingiem (podobnie jak w wersji PC). Najdogodniejszym sposobem rozgrywki na konsoli Sony wydaje się tryb Performance.
Pamiętajmy, że Deathloop czerpie również z potencjału DualSense, różnorodnie wykorzystując wszelkie możliwości kontrolera Sony.