Total War Warhammer 3 wita armię Wielkiego Kataju, ale gra zalicza opóźnienie

Gry
865V
Total War Warhammer 3 wita armię Wielkiego Kataju, ale gra zalicza opóźnienie
Wojciech Gruszczyk | 14.09.2021, 17:32

Total War Warhammer 3 nie będzie gotowe na końcówkę 2021 roku. Twórcy potrzebują więcej czasu na dopracowanie produkcji, ale już dzisiaj otrzymaliśmy pokaz nowej armii. Wielki Kataj pojawi się w grze.

Total War: Warhammer III jest kolejną produkcją, która nie zadebiutuje pod koniec 2021 roku. Twórcy nie zamierzają wrzucić na rynek niedopracowanej gry i dodatkowe tygodnie pozwolą im poprawić pozycję, a zarazem zapewnić jej oczekiwaną przez społeczność jakość. Nie otrzymaliśmy jednak konkretnej daty – strategia zostanie wydana na początku 2022 roku.

Dalsza część tekstu pod wideo

To jednak nie koniec informacji, ponieważ Creative Assembly postanowiło potwierdzić ciekawą sytuację – w Total War Warhammer 3 pojawi się jedna z najstarszych i najpotężniejszych cywilizacji z tego uniwersum. Gracze będą mogli wcielić się w wojowników Niebiańskiego Smoczego Cesarza, którymi rządzą dwa smoki:

  • Miao Ying, Smoczyca Burz, rządzi Północnym Katajem i dowodzi armiami Wielkiego Bastionu. Zimna i zdystansowana, od stuleci włada północnymi prowincjami po tym, jak jej ojciec, Niebiański Smoczy Cesarz, powierzył jej ich obronę.
  • Zhao Ming, Żelazny Smok, rządzi Zachodnim Katajem i Podniebną Drogą, która ciągnie się aż do Gór Lamentu. Zaprawiony w bojach wojownik z kresów, Żelazny Smok, strzeże zachodnich rubieży cesarstwa i trzyma w ryzach pustynne klany, mimo że inne Smoki kwestionują czasem poczytalność swojego brata.

Jak walczy i co oferuje ta rasa? Otrzymaliśmy bardzo dokładne opisy przygotowane przez wydawcę:

Styl gry rasy: Jeśli Kataj miałby zostać opisany jednym słowem, byłaby to „harmonia”. Smoki z Kataju, a wraz z nimi ich armie, to istoty porządku, które pragną równowagi wszechrzeczy. Dotyczy to również sposobu, w jaki toczą wojny. Armie Smoczego Cesarza są z natury defensywne i dążą do utrzymywania pozycji i osłabiania sił wroga zdeterminowaną obroną i siłą ognia. Kluczowym elementem tego stylu walki jest upewnienie się, że armia działa jak pojedynczy, efektywny organizm. Im dłużej armie będą w stanie utrzymać harmonię na polu bitwy, tym większe premie odblokują.

Skład armii: Machina wojenna Kataju, jednego z najbardziej zaawansowanych technologicznie narodów Starego Świata, jest w stanie powołać do istnienia olbrzymią liczbę bezlitosnych i śmiercionośnych jednostek. Trzon armii stanowią wyszkoleni do perfekcji żołnierze, tacy jak niepowstrzymani Nefrytowi Wojownicy czy elitarna Niebiańska Smocza Straż, zaś niszczycielskie wsparcie potrafią zapewnić Terakotowi Strażnicy, misternie wykonany Kompas Wojenny Wu-Xing i nieziemscy Jeźdźcy na Jadeitowych Longmach.

Deweloperzy potwierdzili, że w następnych tygodniach przedstawią więcej informacji dotyczących rasy, która powinna szczególnie zainteresować wiernych fanów Warhammera, ponieważ Creative Assembly zadba o mnóstwo ciekawych konkretów dotyczących tych potężnych istot.

Źródło: Cenega

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper