Gran Turismo 7 bez ray tracingu w trakcie wyścigów. Widowiskowa oprawa zarezerwowana dla specjalnych trybów
Gran Turismo 7 wykorzysta moc PlayStation 5, jednak w trakcie wyścigów nie doświadczymy wrażeń zapewnianych przez technologię ray tracingu. Deweloperzy zapowiedzieli, że efektowniejsza oprawa będzie dostępna wyłącznie w niektórych wariantach gry.
Polyphony Digital coraz prężniej przygotowuje się do debiutu najnowszej odsłony Gran Turismo i zdradza graczom następne szczegóły. Japończycy odnieśli się już do kontrowersyjnej kwestii wymuszenia połączenia sieciowego w kampanii i wspomnieli o wykorzystaniu znanego systemu zniszczeń.
Twórcy rozwijają grę zmierzającą na dwie generacje i zadbają o wiele usprawnień rozgrywki na PS5, takich jak chociażby szybki czas wczytywania czy uwzględnienie możliwości kontrolera DualSense. Nie oznacza to jednak, że wykorzystają pełny potencjał japońskiej platformy w trakcie kolejnych zmagań.
Podczas rozmowy z japońskim Game Watch Kazunori Yamauchi potwierdził, że ray tracing w Gran Turismo 7 na razie nie będzie dostępny w trakcie przejazdów – z technologii skorzystamy wyłącznie podczas powtórek oraz w garażu.
Szef Polyphony Digital zasugerował, że w przyszłości kwestia może ulec zmianie, jednak w dniu premiery Gran Turismo 7 nie zobaczymy nowoczesnych odbić w trakcie dynamicznej jazdy. Wiadomość może zaskoczyć wielu sympatyków gatunku, bowiem mogliśmy sądzić, że studio całkowicie wykorzysta moc PlayStation 5 i od debiutu zapewni graczom oprawę na najwyższym poziomie z wieloma technologiami podkręcającymi doznania wizualne.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Gran Turismo 7.