Age of Empires 4 otrzyma okazałe wsparcie po premierze. Zobaczcie gameplay
Debiut Age of Empires 4 to dopiero początek. Twórcy posiadają spore plany dotyczące produkcji, która pod koniec października zadebiutuje na komputerach osobistych. Zespół ma na uwadze odbiorców o całkowicie różnych oczekiwaniach.
Age of Empires IV to najnowsza produkcja Microsoftu, za którą odpowiada Relic Entertainment. Gra od premiery będzie dostępna w abonamencie Xbox Game Pass, natomiast w ubiegły weekend odbyły się testy, dzięki którym strategię sprawdzili kolejni gracze.
Studio pracujące nad najnowszą odsłoną ma okazałe plany na rozwój pozycji, a deweloperzy nie ukrywają, że zależy im na zadowoleniu wielu grup użytkowników. Age of Empires 4 mogą zainteresować się fani fabularnych kampanii, ale również entuzjaści sieciowych bitew czy sympatycy tworzenia modyfikacji.
„Dzielimy ludzi na grupy. Na przykład, gracze preferujący rywalizację, co im oferujemy? W momencie premiery? Po debiucie? Jaka jest nasza strategia? A co z graczami, którzy uwielbiają kampanie? Co robimy w momencie premiery, co po [premierze- przyp. red.]? Co z ludźmi, którzy uwielbiają modyfikacje? Jak wydobędziemy narzędzia? Mamy wszystkie te ścieżki, nad którymi pracujemy dla wszystkich różnych typów graczy, abyśmy mogli ich zadowolić na różne sposoby” – zdradził Adam Isgreen w wywiadzie dla redakcji PCGamesn.
Dyrektor kreatywny z World's Edge wyjaśnił, że zespół planuje zwracać uwagę na rozmaite aspekty, celując w zapewnienie różnorodnej zawartości, niekoniecznie ogromnego dodatku. Dlatego też Age of Empires 4 może doczekać się wielu systematycznie udostępnianych mniejszych aktualizacji – gracze nie będą czekać za długo na interesujące ich nowości:
„Chcemy znaleźć ten przyjemny balans, gdzie nigdy nie zostawiamy nikogo na zbyt długo, aby każdy zawsze miał coś, na co może czekać z niecierpliwością. Na przykład, o kurcze, w tym tygodniu wychodzi nowa mapa, albo nowy biome, albo cokolwiek innego, co naprawdę zadowoli graczy multiplayer” – dodał Isgreen.
Poniżej możecie zobaczyć oficjalny materiał z rozgrywki sieciowej oraz kilka materiałów przygotowanych przez graczy.