Bayonetta 3 korzysta garściami ze Scalebound? Nad projektem czuwa główny projektant skasowanej gry
PlatinumGames mogło wykorzystać niektóre elementy ze skasowanego Scalebound, by ulepszyć i rozbudować Bayonetta 3. Już teraz pojawiają się pierwsze sugestie dotyczące zaprezentowanej mechaniki, która pierwotnie miała zostać wykorzystana w grze opracowywanej dla Microsoftu.
Pierwszy zwiastun trzeciej Bayonetty rozbudził oczekiwania, jednak możemy mieć pewność, że w następnych miesiącach będziemy często słyszeć o grze. Tytuł będzie bez wątpienia jedną z najważniejszych premier dla Nintendo w 2022 roku, a opublikowany materiał wywołał bardzo ciekawą dyskusję.
PlatinumGames potwierdziło, że Yusuke Miyata jest reżyserem najnowszej przygody, a wcześniej był on głównym projektantem Scalebound. Twórca jest podobno bardzo utalentowany, co może pozytywnie wpłynąć na pozycję zmierzającą wyłącznie na Nintendo Switcha.
Oh! One more thing that I forgot to mention... Yusuke Miyata was the lead designer on Scalebound, and he is super talented, and I can't wait to play Bayo 3 primarily because he is directing it.
— JP Kellams (@synaesthesiajp) September 24, 2021
Co jednak ciekawe, w sprawie produkcji wypowiedział się JP Kellams, były pracownik japońskiego studia, który najwidoczniej miał okazję rozwijać grę na zlecenie Microsoftu – jego zdaniem PlatinumGames mogło wykorzystać mechanikę kontrolowania summonów ze Scalebound i wrzucić ją do trzeciej Bayonetty.
Yeah... The controlling the summons thing looks VERY similar to a mechanic that we had in Scalebound to control Thuban. Now that I've gotten to rewatch the trailer, I'm really psyched for that. :) https://t.co/d30zQm4i8z
— JP Kellams (@synaesthesiajp) September 24, 2021
Nie jest to nic dziwnego, że deweloperzy czerpią garściami ze swojej pracy, która w dodatku nie została wrzucona na rynek, ale jak wiadomo Scalebound w swoim czasie ekscytował wielu graczy. Tytuł niestety nie trafił na rynek.