Epic Games z wyczekiwanymi osiągnięciami! Zdobywanie trofeów zostanie wynagrodzone
Doczekaliśmy się! Epic Games oficjalnie wprowadza system osiągnięć, który będzie współpracował z modułem trofeów.
Epic Games przez długi czas nie posiadał systemu osiągnięć. Do tej pory mogliśmy korzystać wyłącznie ze specjalnych wyzwań, które były przygotowywane przez twórców danych gier i nie wynagradzały one włożonego przez nas trudu. Już w niedalekiej przyszłości będzie inaczej, ponieważ przedstawiciele sklepu Tima Sweeneya właśnie zapowiedzieli wymienioną wyżej funkcję.
Już od przyszłego tygodnia (na razie m.in. w Rocket League, Hades, Pillars of Eternity, Humankind, Zombie Army 4 oraz Defense Grid) osoby korzystające z Epic Games Store będą mogły zdobywać trofea, których włożenie do swojej wirtualnej gabloty będzie wiązało się ze zdobyciem punktów doświadczenia.
Ich liczba będzie zależeć od tego, jak ciężkie do zdobycia jest interesujący nas pucharek. Mamy tutaj rozwiązanie rodem z konsol PlayStation, ponieważ osiągnięcia podzielono na te brązowe, srebrne, złote oraz platynowe:
- Brąz = 5-45 PD
- Srebro = 50-95 PD
- Złoto = 100-200 PD
- Platyna = 250 PD
Platynę zdobędą gracze, którzy zdobędą równe 1000 punktów doświadczenia w interesującej ich grze - czyli, w największym skrócie, uzyskają wszystkie brązowe, srebrne oraz złote trofea.
Warto w tym miejscu przypomnieć, że specjalne osiągnięcia twórców będą działały w grach, w których deweloperzy już je wprowadzili i nie chcą korzystać z nowego systemu osiągnięć Epic. Dodatkowo, odblokowane przez nas w przeszłości osiągnięcia twórców nie znikną.
Obecnie nic więcej nie wiemy o nadchodzącym systemie osiągnięć. Epic Games zaznacza, że będzie stale dzielił się nowinkami na ich temat, więc nie pozostaje nic innego, jak wyczekiwać kolejnych szczegółów.