Monster Hunter Rise bez oczekiwanych funkcji. Capcom nie połączy graczy ze Switcha i PC
Monster Hunter Rise niebawem zostanie udostępnione na komputerach osobistych, lecz gracze nie doświadczą wspólnych aktywności z łowcami z Nintendo Switcha. Studio potwierdziło brak niektórych wyczekiwanych opcji.
Niezwykle popularna produkcja Capcomu skupiająca się na walkach z potworami zadebiutowała w marcu tego roku na Nintendo Switchu, natomiast na styczeń zaplanowana jest premiera na PC. W ostatnim czasie twórcy świętowali kolejny sukces - gra sprzedała się w ilości 7,5 mln egzemplarzy, a należy dodać, że latem 2022 roku na rynku ukaże się „potężne rozszerzenie” zatytułowane Sunbreak.
Sympatycy uniwersum jednak powoli przygotowują się do debiutu na pecetach. Okazuje się, że po wielu prośbach graczy deweloperzy badali możliwość wprowadzenia kilku wyczekiwanych opcji – mowa oczywiście o cross-save'ach oraz cross-playu. Niestety, w produkcji nie zawita możliwość wspólnej zabawy, a użytkownicy nie będą mogli przenosić zapisów stanu rozgrywki pomiędzy dwiema wersjami pozycji. Zapowiada się, że wyczekiwane funkcje nie zostaną uwzględnione w ciągu najbliższych miesięcy – Japończycy wspomnieli również o dodatku.
"Słyszeliśmy wasze prośby o Cross-Save / Cross-Play dla #MHRise & #Sunbreak, ale niestety, po przyjrzeniu się procesowi rozwoju, stwierdziliśmy, że tym razem nie jesteśmy w stanie tego zaimplementować. Jak zawsze, doceniamy wasze opinie i wsparcie”.
We’ve heard your requests for Cross-Save / Cross-Play for #MHRise & #Sunbreak, but unfortunately, after looking into it throughout the development process, we found we are unable to implement it this time. As always, we appreciate your continued feedback and support.
— Monster Hunter (@monsterhunter) October 11, 2021
Przypomnijmy, że włodarze Capcomu niedawno podkreślali, iż planują jeszcze mocniej skupić się na rynku PC, dzięki czemu coraz więcej propozycji znajdzie się na nowej platformie.