NVIDIA DLSS ulepsza już 120 produkcji. Back 4 Blood notuje 46% wzrost płynności rozgrywki
NVIDIA potwierdziła pozytywne informacje dotyczące NVIDIA DLSS. Z technologii korzysta kolejne 10 produkcji i w rezultacie już 120 tytułów zapewnia graczom większą płynność. Na liście znalazły się między innymi Back 4 Blood oraz Crysis Remastered Trilogy.
NVIDIA wciąż współpracuje z deweloperami z całego świata, by twórcy gier mogli wykorzystać potencjał NVIDIA DLSS. Firma właśnie zapowiedziała, że z propozycji korzysta już 120 gier i aplikacji – na październikowej liście najnowszych tytułów można wymienić Back 4 Blood, Baldur's Gate 3, Chivalry 2, Crysis Remastered Trilogy, Rise of the Tomb Raider, Shadow of the Tomb Raider, Sword and Fairy 7 oraz Swords of Legends Online.
Najnowsza produkcja Turtle Rock Studios zanotowała wzrost płynności nawet do 46% i gracze w tym wypadku mogą liczyć na rozgrywkę w nawet ponad 160 klatkach na sekundę w rozdzielczości 4K. Baldur’s Gate 3 otrzymał znaczący skok wydajności (nawet 88%), ale warto zwrócić uwagę, że wszystkie trzy pozycje z Crysis Remastered Trilogy wykorzystują NVIDIA DLSS oraz ray tracing – gracze w tym wypadku mogą liczyć na ulepszone tekstury, modele i oświetlenie.
Na liście znalazł się także Shadow of the Tomb Raider – pozycja już drugi raz otrzyma poprawioną płynność i teraz ponad dwukrotnie zwiększono wydajność przygody Lary Croft. Chivalry 2 oferuje nawet 45% większą wydajność (premiera aktualizacji 26 października), Sword and Fairy 7 otrzyma wsparcie NVIDIA DLSS i ray tracing (21 października), Swords of Legends Online proponuje 60% wzrost płynności, a F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch i Alan Wake Remastered już teraz czerpią garściami z najnowszych technologii.