Xbox Game Pass z nowymi grami. The Riftbreaker wykorzystuje na konsolach AMD FSR, by osiągnąć 4K i 60 fps
Od dzisiaj użytkownicy Xbox Game Pass mogą zapoznać się z kolejnymi, dodanymi do katalogu produkcjami. Na liście znalazła się propozycja od polskiego EXOR Studios, która jest jedną z pierwszych gier wykorzystujących na konsolach AMD FidelityFX Super Resolution. Głównym celem deweloperów było zaoferowanie jak najlepszego doświadczenia.
Zbliżamy się do połowy miesiąca, jednak jeszcze przed poznaniem oferty Xbox Game Pass na następne tygodnie, dzisiaj możemy sprawdzić dwa nowe tytuły. Mowa o The Riftbreaker i Ring of Pain:
Szczególnie interesująca wydaje się pierwsza produkcja, gdyż polskie EXOR Studios zapowiedziało wcześniej, że wykorzysta AMD FSR na konsolach. Paweł Lekki, dyrektor operacyjny studia, potwierdził jakość gry na PlayStation 5 i Xboksach Series X|S – gracze mogą oczekiwać 4K z 60 fps i ray tracingiem:
„Jak ważne było AMD FSR dla osiągnięcia 60 FPS na konsolach w The Riftbreaker? Czy zgadzasz się z tym, że jest to konieczność dla konsol?
To była dla nas konieczność, by osiągnąć 60FPS w 4K z włączonym raytracingiem na Xbox Series X i PS5. Używamy go także do osiągnięcia 4K przy 60FPS na Xbox Series S. Nie jest to konieczność dla konsol, ale myślę, że jest to bardzo przydatne. Jeszcze jeden aspekt, który należy wziąć pod uwagę, to fakt, że pogorszenie obrazu vs wydajność odgrywają inną rolę na konsolach niż na PC. Gracze konsolowi zazwyczaj grają na dużych monitorach oddalonych o 3, a nawet 6 stóp [ok.180 cm - przyp. red.]. Płynna rozgrywka jest znacznie ważniejsza w takich przypadkach niż perfekcyjny obraz”.
The Riftbreaker to gra akcji z elementami Tower Defense oraz action RPG, natomiast Ring of Pain możemy określić jako połączenie karcianki, roguelike’a i dungeon crawlera. Poniżej możecie zapoznać się ze zwiastunami gier.