Babylon's Fall cały czas rozwijane. Square Enix chwali się 10 dużymi zmianami w grze
Pamiętacie jeszcze o grze, nad którą pracuje obecnie PlatinumGames? Choć informacje o niej pojawiają się dość rzadko, to wydawcy co jakiś czas starają się przypomnieć, że projekt wciąż powstaje i ma się dobrze.
Kojarzycie jeszcze nazwę Babylon’s Fall? To gra, która została zapowiedziana w 2018 roku, jako przyszły owoc współpracy pomiędzy PlatinumGames oraz Square Enix. Niestety słuch o niej zaginął, a twórcy przypomnieli o pracach dopiero w w tym roku. Nieco później, po latach oczekiwań, wreszcie dostaliśmy pełnoprawny pokaz, który był częścią tegorocznego E3.
Od tamtego czasu oczywiście znów cisza - choć tylko na zewnątrz. Za kulisami cały czas rozgrywały się zamknięte testy beta, które przyniosły twórcom wiele wskazówek, w jakim kierunku rozwijać swój projekt. Square Enix przerwało milczenie na temat gry, udostępniając wczoraj, na swoim blogu, wpis zawierający dziesięć największych zmian, jakie udało się zrealizować i zaimplementować. Są to:
- Poprawienie grafiki;
- Poprawienie dynamiki akcji;
- Poziom trudności jest dostosowywany do liczby graczy;
- Efekty wyposażenia zostały poprawione i przemianowane;
- Zmieniono terminologię gry;
- Dodano możliwość przeglądania ekwipunku innych graczy;
- Dodano więcej opcji ustawień w grze;
- Podróże między bazami są teraz dużo łatwiejsze;
- A same bazy są prostsze do znalezienia;
- Na ekranach ładowania wyświetlają się teraz wskazówki.
Dokładny opis wszystkich powyższych poprawek możecie znaleźć we wspomnianym wpisie (wystarczy wejść tutaj). Cóż, pozostaje się cieszyć, że zmiany rzeczywiście zachodzą, a projekt cały czas się rozwija. Na ten moment wciąż nie wiemy, kiedy dojdzie do pełnoprawnej premiery, ale jeśli chcecie pomóc w postępach, do 27 października otwarte są zgłoszenia do 3. fazy Testów Beta - aplikować można w tym miejscu.