Bloodborne a mechanika kopnięć. Jeden z moderów przywrócił atak usunięty przed premierą gry
Wygląda na to, że przywrócenie jednej usuniętych mechanik do jednej z najlepszych gier na poprzedniej generacji od Sony nie jest niczym przesadnie trudnym.
Bloodborne to bez dwóch zdań jedna z najlepszych gier, jakie pojawiły się na poprzedniej generacji od Sony. Właściwie każdy, kto kiedykolwiek miał dostęp do PlayStation 4, miał prawdopodobnie okazję wejść do mrocznego świata od From Software. Sequel jest niezwykle mocno wyczekiwany, a że wciąż nie mamy żadnych informacji na temat kolejnych odsłon, fani cały czas odkrywają nowe sekrety w pierwszej części.
Tak się stało ostatnio ponownie za sprawą jednego z moderów, niejakiego Lance'a McDonalda. Mężczyzna przypomniał swoim obserwatorom na Twitterze o mechanice, która była prezentowana w materiałach promocyjnych, ale ostatecznie nie znalazła się w grze. Mowa o kopnięciach, które można było dostrzec w pierwszych zwiastunach przed premierą. Jak wiadomo, zostały one wycięte.
Co jednak ciekawe, przywrócenie ich do gry wymaga "zaledwie dwóch linijek kodu"! Jest to bardzo zaskakuja wiadomość, biorąc pod uwagę, że mamy do czynienia z dość zaawansowanym atakiem. Lance załączył do swojej wiadomości krótki filmik, gdzie korzysta z rzeczonej mechaniki w walce z przeciwnikiem posiadającym osłonę. Jak możemy zauważyć - kopnięcie powoduje odrzut tarczy i otwarcie się na zwykłe ciosy. Sprawdźcie sami, wygląda to interesująco:
In the very first gameplay trailer for Bloodborne, we saw a "kick" attack that was removed from the game long before we got to play it. It can be restored by uncommenting 2 lines of code. Here it is working again. pic.twitter.com/osK3AMdthk
— Lance McDonald (@manfightdragon) October 23, 2021
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.