God of War na PC. Poznaliśmy studio tworzące konwersję. Pierwsze wskazówki, że Ragnarok też trafi na komputery
Pojawiają się kolejne informacje na temat aktualnie powstającej konwersji God of War na PC. Poznaliśmy zespół, który zajmuje się przygotowaniem projektu.
Serwis Ars Technica uzyskał od Sony informację, że zasadnicze prace nad konwersją God of War wykonuje studio Jetpack Interactive, z siedzibą w Vancouver. Santa Monica tylko nadzoruje wykonywanie projektu.
Jetpack Interactive większości osób nie będzie się kojarzyć z żadnym grami, ale to nie grupa żółtodziobów. Ekipa specjalizująca się w wykonywaniu konwersji wcześniej uczestniczyła w powstawaniu portu Orcs Must Die! Unchained na PS4, zapewniała wsparcie techniczne w tworzeniu Plant vs Zombies: Garden Warfare 2 oraz uczestniczyła w produkcji NBA Live 14, 15 i 16.
Co ciekawe - w zakładce Linkedin jednego z pracowników Jetpack Interactive pojawiła się informacja, że deweloper pracuje nad God of War Ragnarok. To może być wskazówką, że już zaczęły się prace nad pecetowym portem nadciągającej przygody Kratosa, która została przedstawiona, jako produkcja zmierzająca wyłącznie na PS4 i PS5. Dotychczas Sony nie wspominało nic o możliwości wydania God of War Ragnarok na komputerach osobistych, ale w sytuacji, gdy tworzona jest konwersja gry z 2018 roku, staje się to coraz bardziej prawdopodobne. Zapewne na pecetowy port God of War Ragnarok trzeba będzie poczekać przynajmniej 12 miesięcy względem premiery na PS4/PS5.